لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Glory at Sea

6.3   - IMDB

گروهی از عزاداران و مردی از اعماق هادس آب دهان خود را از میان آوار نیواورلئان می سازند تا عزیزان از دست رفته خود را که در زیر دریا گیر افتاده اند نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Night Watcher

2.6   - IMDB

پس از خودکشی غیرمنتظره مادرش، آنجلا در دوستی جدید خود با برایان آرامش پیدا می کند. یک روز او یک بسته وحشتناک حاوی یک نوار فضول دریافت می کند. نوار آخرین روزهای مادرش را به تصویر میکشد و نشان میدهد که کسی او را دنبال میکرده... تماشا میکرده است. با افزایش تعداد قربانیان در اطراف شهر، مشخص می شود که این تصادفی نیست. تصور می شد این مرگ ها خودکشی بوده است، اما حقیقت به مراتب بدتر است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Joy of Singing

5.9   - IMDB

ماموران سرویس مخفی، موریل و فیلیپ یک زوج عاشقانه غیرمحتمل تشکیل می دهند. در ماموریت جدید خود، آنها مسئول گرفتن کلید USB هستند که توسط کنستانس، بیوه یک قاچاقچی اورانیوم که اخیراً به قتل رسیده است، پنهان شده است. این بورژوازی جوان به طرز عجیبی این دو نفر را به یک کلاس آواز غنایی هدایت می کند که در آن جاسوسان دیگر با صداهای سحر آمیز در هم می آمیزند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Wieners

4.2   - IMDB

یک کمدی سفر جاده ای درباره سه دوست که با یک واگن وینر به سراسر کشور سفر می کنند تا یک درمانگر محبوب برنامه های گفتگوی روزانه را کتک بزنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Smother

6.4   - IMDB

پس از اخراج او از کارش، مردی روزمره از سوی همسرش برای بچه دار شدن و از طرف مادرش که تصمیم دارد با این زوج جوان نقل مکان کند، با فشار مواجه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Haunting of Molly Hartley

3.9   - IMDB

یک دختر مبتلا به PTSD تلاش می کند تا زندگی خود را در یک مدرسه جدید تازه کند، اما به زودی این کار را غیرممکن می کند، زیرا او نه تنها به خاطر قلدری و خاطرات بد، بلکه ماوراء طبیعی نیز مبتلا می شود.::Gasmaskproductionsbooks

زیر‌نویس فارسی فیلم Wendy and Lucy

7.1   - IMDB

وندی، یک دریفت تقریبا بی پول، در جستجوی کار به آلاسکا سفر می کند و تنها همراه او سگش، لوسی است. وندی که در حال حاضر به طور خطرناکی در آستانه از دست دادن همه چیز است، وقتی ماشین قدیمی اش خراب می شود و به دلیل دزدیدن غذای سگ از مغازه دستگیر می شود، به دست انداز بزرگتری در جاده برخورد می کند. هنگامی که او وثیقه می گذارد و برای بازیابی لوسی برمی گردد، متوجه می شود که سگ از بین رفته است و همین امر باعث می شود که به دنبال حیوان خانگی او بیفتند.