لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم McLintock!

7.1   - IMDB

جورج واشنگتن مکلینتاک که سالخورده، ثروتمند، دامدار و مردی خودساخته است، مجبور میشود با مشکلات شخصی و شغلی متعددی دست و پنجه نرم کند. ظاهراً همه خواهان قطعهای از مزرعه عظیم او هستند، از جمله مردان بلندپایه دولتی، پسران مکلینتاک و بومیان آمریکایی. در حالی که مکلینتاک تلاش میکند تا با دشمنان مختلف خود دستکاری کند، همسرش - که دو سال قبل او را ترک کرده بود - ناگهان باز میگردد. اما او به جورج علاقه ای ندارد. او خواهان حضانت دخترشان است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Nurse on Wheels

6.2   - IMDB

جوانا جوان بی سر و صدا همراه با مادر پراکنده اش به روستایی روستایی نقل مکان می کند تا اولین شغل خود را به عنوان پرستار منطقه انتخاب کند. او به زودی بر این سوء ظن غلبه می کند که بیمارانش به شخصی نسبتاً مسن تر عادت کرده اند، در حالی که با یک کشاورز محلی درگیر می شود - حداقل تا زمانی که او سعی می کند یک زوج تازه وارد را که کاروان خود را در زمین او پارک می کنند، بیرون کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Servant

7.8   - IMDB

یک اشراف منحط لندنی یک خدمتکار را برای رسیدگی به نیازهایش استخدام می کند. با این حال، موازنه قدرت شروع به تغییر می کند ...

زیر‌نویس فارسی فیلم Cleopatra

7   - IMDB

کلئوپاترا یک فیلم درام تاریخی حماسی آمریکایی است که مبارزات کلئوپاترا هفتم، ملکه جوان مصر، برای مقاومت در برابر جاه طلبی های امپراتوری رم را شرح میدهد. زندگی ملکه کلئوپاترا، مرتبط با دوره ای از تاریخ روم - مصر، روابط عاشقانه با امپراتور سزار.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Pink Panther (1963)

2   - IMDB

پرنسس دالا در کودکی در لوگاش از پدرش مهاراجه هدیه ای دریافت می کند: "پلنگ صورتی"، بزرگترین الماس جهان. این جواهر صورتی بزرگ یک نقص غیرمعمول دارد: با نگاه کردن عمیق به سنگ، تغییر رنگ کوچکی شبیه به پلنگ جهنده را درک می کنید.