لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Terminator 2: Judgment Day

8.6   - IMDB

نزدیک به 10 سال از زمانی که سارا کانر توسط یک سایبورگ از آینده هدف قرار گرفت می گذرد. اکنون پسرش، جان، رهبر آینده مقاومت، هدف یک نابودگر جدیدتر و مرگبارتر است. بار دیگر، مقاومت موفق شد یک محافظ را برای نجات جان و مادرش سارا بازگرداند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Den ofrivillige golfaren

5.6   - IMDB

یک گلف باز به تاجر گلف خود برای دوست پسرش در دعوا می گوید: شرط می بندم که هرکسی می تواند در یک هفته بهتر از شما در گلف پیشرفت کند. متأسفانه استیگ هلمر زمانی که دوست پسر شرط را می پذیرد در نزدیکی ایستاده است و او به عنوان رقیب انتخاب می شود. استیگ هلمر قبلاً هرگز این بازی را انجام نداده است، اما دوست نروژی او اوله به او قول کمک میدهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cover-Up

4.3   - IMDB

مایک اندرسون، یک گزارشگر آمریکایی سرسخت در یک مأموریت خطرناک خارجی، وقتی زندگی خود را در خطر می بیند که هزارتوی مرگبار دسیسه سیاسی را کشف می کند که زندگی هزاران نفر را تهدید می کند. اندرسون، یک روزنامهنگار تحقیقی برجسته و تفنگدار سابق آمریکایی، که برای تحقیق درباره یک حمله مرموز و مرگبار به یک پایگاه دریایی ایالات متحده در خارج از کشور اعزام شده است، خود را در محل آشنا مییابد. غریزه او را وادار می کند توضیحات رسمی سیا را که به یک گروه تروریستی ناشناخته به نام اکتبر سیاه اشاره می کند، زیر سوال ببرد. او به تنهایی، و تنها با آموزش رزمی و عزم خود برای کشف حقیقت مسلح است، او قصد دارد یک شبکه سیاسی پیچیده و خطرناک را افشا کند.