ژانر متفرقه زیر نویس فیلم و سریال

ژانر متفرقه زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر متفرقه
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر متفرقه

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال For All Mankind - Season 3

8.1   - IMDB

فصل سوم جذاب، بینندگان را به یک دهه جدید می برد و به اوایل دهه 90 با مسابقه ای با اکتان بالا به سمت مرز سیاره ای جدید: مریخ حرکت می کند. سیاره سرخ نه تنها برای ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی به جبهه جدیدی در مسابقه فضایی تبدیل می شود، بلکه به یک تازه وارد غیرمنتظره با چیزهای زیادی برای اثبات و حتی بیشتر در خطر است. شخصیتهای ما وقتی جاه طلبی هایشان برای مریخ در تضاد قرار میگیرد و وفاداریهایشان مورد آزمایش قرار میگیرد، خود را رو به رو میکنند و یک زودپز ایجاد میکنند که به یک نتیجه نهایی میرسد.

زیر‌نویس فارسی سریال Roswell, New Mexico - Season 4

6.3   - IMDB

با تهدید جونز در پشت سر آنها، در رازول صلح آمیز متوجه میشویم که لیز مشغول تدریس است در حالی که مکس به شریک سابق خود در مورد سرقتهای اخیر بانک کمک میکند. زوجهای ما شاد و در حال رشد هستند، اما یک طوفان ناگهانی، همه را در مورد آنچه که قرار است پیش بیاید، دچار نگرانی میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال Star Trek: Strange New Worlds - Season 1

8.3   - IMDB

کریستوفر پایک، اسپاک و شماره یک را در سالهای قبل از سوار شدن کاپیتان کرک به ایالات متحده دنبال کنید. سازمانی، همانطور که آنها جهان های جدید در اطراف کهکشان را کشف می کنند. دنباله سری اصلی و کشف

زیر‌نویس فارسی سریال LOL: Last One Laughing Canada - Season 1

7.2   - IMDB

Jay Baruchel میزبان این فصل اول حماسی است، جایی که او 10 نفر از بهترین کمدین های کانادا را در استودیوی با مضمون «Late Night» به مدت 6 ساعت در یک رقابت انحرافی گرد هم آورده است که در آن خندیدن باعث حذف شما می شود و خندیدن آخرین نفر 100 هزار دلار برای خیریه برای شما به ارمغان می آورد.

زیر‌نویس فارسی سریال Impractical Jokers - Season 11

8.6   - IMDB

اوه اوه بیرون انداختن افراد خوب و دزدی از غریبه ها چیزی است که در دستور کار جوکرها این هفته قرار دارد و یکی از آنها کل شب کل یک بار ورزشی را در مجازات بزرگ امشب خراب می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال In the Know - Season 1

6.8   - IMDB

لورن کاسپین مجری برنامه In the Know، سومین برنامه مصاحبه پرمخاطب رادیویی عمومی است. او یک نمرود خوش نیت و ریاکار است. او همچنین یک عروسک استاپ موشن است.

زیر‌نویس فارسی سریال Last Week Tonight with John Oliver - Season 11

8.9   - IMDB

جان اولیور درباره دادگاه عالی، هدایای مشکوک اخلاقی که برخی از قضات دریافت می کنند، و پیشنهادی برای کلارنس توماس که می تواند زندگی جان را خراب کند، بحث می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Halo - Season 1

7.2   - IMDB

این سریال که یک درگیری حماسی قرن بیست و ششمی بین بشریت و تهدیدی بیگانه به نام «پیمان» (Covenant) را به تصویر میکشد، داستانهای شخصی عمیقاً ترسیمشده را با اکشن، ماجراجویی و چشماندازی غنی از آینده به تصویر میکشد.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری