زیرنویس فیلم The Crazy Stranger (1997)

نام فارسی فیلم : غریبه دیوانه (1997)

  • ژانر :   کمدی درام
  • کارگردان :   Tony Gatlif
  • سال انتشار :   1997
  • محصول کشور :   Romania France
  • بازیگران :   Romain Duris-  Rona Hartner-  Izidor Serban

خلاصه فارسی

مردی به دنبال خواننده ای است که از روی نوار کاست شنیده بود. او خیلی بیشتر پیدا می کند.


خلاصه انگلیسی

A man is looking for a singer he had heard on cassette. He finds much more.


این فیلم با نام تجاری The Crazy Stranger محصول کشور Romania,France است.به کارگردانی Tony Gatlif و بازیگرانی چون Romain Duris,Rona Hartner,Izidor Serban در ژانر کمدی,درام, در سال 1997 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur's Whisky

4.4   - IMDB

هنگامی که شوهر جوآن می میرد، او از این که متوجه می شود او اکسیری اختراع کرده است شوکه می شود که مصرف کننده را دوباره جوان نشان می دهد. این سه زن با به اشتراک گذاشتن آن با دو دوستش، شهر را قرمز رنگ می کنند اما به زودی متوجه می شوند که دیگر برای جوان بودن در دنیای مدرن مجهز نیستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Self Reliance

6.1   - IMDB

وقتی به مردی پیشنهاد می شود یک میلیون دلار بازی کند که در آن شکارچیان سعی می کنند او را بکشند، او فکر می کند که راه گریز کامل را پیدا کرده است: آنها فقط زمانی می توانند حمله کنند که او تنها باشد. تنها مشکل او این است که هیچ یک از دوستان یا خانواده اش باور ندارند که بازی واقعی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Best of Stand-Up 2022

5.6   - IMDB

از بیل بور تا علی ونگ، گابریل ایگلسیاس تا تروور نوآ، تیلور تاملینسون تا جو کوی، بهترین جوکهای استندآپ ویژه نتفلیکس در سال 2022 را ببینید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battlebox

4   - IMDB

با حمله ناگهانی ژاپنی ها، سرلشکر بریتانیایی مالتبی و افسران ارشدش با تصمیم مبارزه تا سرحد مرگ یا ارائه تسلیم تحقیرآمیز مستعمره بریتانیا هنگ کنگ دست و پنجه نرم می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Disconnect: The Wedding Planner

4   - IMDB

پس از اینکه قربانی یک کلاهبرداری می شود، یک مرد ناامید در حالی که سعی می کند یک عروسی مجلل برای یک سرمایه گذار مهم برنامه ریزی کند، با ساعت مسابقه می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم When You Finish Saving the World

5.6   - IMDB

ایولین و پسر غافلش زیگی به دنبال جایگزینی برای یکدیگر هستند. در حالی که ایولین سعی می کند در پناهگاه خود یک نوجوان بی ادعا را تربیت کند، زیگی در تعقیب یک زن جوان باهوش در مدرسه تلاش می کند.