ژانر خانوادگی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر خانوادگی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر خانوادگی
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر خانوادگی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Scooped

5.7   - IMDB

سه نوجوان 10 ساله بی باک عاشق بازی روی تخته جاسوسان و قاتلان خود هستند، اما وقتی با مجرمانی روبرو می شوند که قصد سرقت در پارک محلی خود را دارند، همه چیز واقعی می شود. آنها که مصمم به توقف آنها هستند، وارد یک ماجراجویی خنده دار از محله آرام خود به مخفیگاه جنایتکاران می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Robin and the Hoods

4.5   - IMDB

برای رابین 11 ساله سرسخت و گروه دوستان وفادارش «هودز»، تکهای از بوتهزارهای بیش از حد رشد کرده در انتهای بنبست آنها یک پادشاهی جادویی است.

زیر‌نویس فارسی سریال WondLa - Season 1

7.4   - IMDB

یک زن جوان در حالی که در حال فرار با مادر رباتش، یک جانور آبی بزرگ و یک موجود آبی قد بلند است، سعی می‌کند جایگاه خود را در دنیا مشخص کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Davey & Jonesie's Locker - Season 1

5.7   - IMDB

دیوی و جونزی، احساس می‌کنند که با همسالان خود و پس‌زمینه‌های پیش پاافتاده دبیرستانشان ناهماهنگ هستند. وقتی متوجه می‌شوند که قفسه‌شان در واقع یک پورتال به یک Multiverse است، به ماجراجویی‌های جدیدی می‌روند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts

8   - IMDB

داستانی دلربا که از طریق مصاحبههای عمیق و گفتگوی بازیگران روایت میشود و طرفداران را به سفری جادویی اول شخص در یکی از محبوبترین فرانچایزهای فیلم در تمام دورانها دعوت میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال Percy Jackson and the Olympians - Season 1

7.1   - IMDB

پرسی جکسون در تلاشی خطرناک است. او که از هیولاها پیشی می گیرد و خدایان را مغلوب می کند، باید در سراسر آمریکا سفر کند تا پیچ استاد زئوس را بازگرداند و یک جنگ تمام عیار را متوقف کند. سفر پرسی با کمک جفتهایش آنابث و گروور، او را به پاسخهایی که به دنبالش است نزدیکتر میکند: چگونه در دنیایی جا بیفتد که در آن احساس میکند جایش نیست، و بفهمد که سرنوشتش چه کسی خواهد بود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Legend of Catclaws Mountain

5.3   - IMDB

میندی آنجل را به فرزندی قبول میکند، اسبی با روحیه بالا که طبق افسانه صاحبش را به طلای پنهان در کوههای مجاور میبرد. هنگامی که آنجل توسط یک گنج یاب دیوانه ربوده می شود، میندی و دوستان مدرسه اش به تپه ها می روند تا پونی را نجات دهند و طلای گم شده را شکار کنند. اما میندی با مردی کوهستانی آشنا میشود که به او هشدار میدهد که گنج بخشی از یک نفرین باستانی است - اگر طلا را بردارند، جنگل زیبا را نابود خواهند کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Descendants: The Rise of Red

4.6   - IMDB

پس از تحریک ملکه قلب ها به کودتای آئورادون، دختر سرکشش رد و دختر کمال طلب سیندرلا، کلویی، به نیروها می پیوندند و در زمان به عقب سفر می کنند تا سعی کنند رویداد آسیب زا را که مادر رد را در مسیر شرورانه اش قرار داد، خنثی کنند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری