ژانر فانتزی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر فانتزی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر فانتزی
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر فانتزی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Undone - Season 2

8.2   - IMDB

در فصل دوم، آلما متوجه می شود که رازهای عمیق تری در گذشته خانواده او وجود دارد. با این حال، هیچ کس در خانواده او علاقه ای به کندوکاو در این حقایق ناراحت کننده ندارد - تا زمانی که او در نهایت بکا را متقاعد می کند که کمک کند. همانطور که خواهران به دنبال پاسخ هستند، آنها شبکه پیچیده ای از خاطرات و انگیزه هایی را که امروز آنها را شکل داده است، کشف می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Charmed - Season 4

7.1   - IMDB

مل و مگی دارند یاد میگیرند که بدون خواهرشان میسی زندگی را طی کنند. مل حواسش را پرت می کند. مگی بیش از سهم خود در شکار شیطان را بر عهده می گیرد. جردن با مگی متحد می شود در حالی که قدرت های جادویی تازه یافته اش را هدایت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Empire Queen: The Golden Age of Magic

3   - IMDB

در پادشاهی که جادو ممنوع است، سه نفر جذاب از ماجراجویان در جستجوی عصای افسانهای Sovereign که برای سرنگونی یک ملکه شیطانی و بازگرداندن جادو برای همه لازم است، به جستجوی خطرناکی میپردازند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Witch

7   - IMDB

شهر کوچک، انگلستان، 1575. ویلیام برای اثبات بی گناهی همسرش، توئیلا، که به دروغ متهم به جادوگری است، سفری را آغاز می کند و در صورت مجرم شناخته شدن به اعدام محکوم می شود. ویلیام باید جادوگر واقعی را شکار کند تا توایلا را از مرگ نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Robin and the Hoods

4.5   - IMDB

برای رابین 11 ساله سرسخت و گروه دوستان وفادارش «هودز»، تکهای از بوتهزارهای بیش از حد رشد کرده در انتهای بنبست آنها یک پادشاهی جادویی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Angels Fallen: Warriors of Peace

5.2   - IMDB

هنگامی که یک کهنه سرباز جنگ عراق از یک قدرت برتر فراخوانی دریافت می کند، او ماموریتی را آغاز می کند تا مانع از تشکیل ارتشی از مردگان برای تصرف جهان توسط یک فرشته شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Sweet Home - Season 3

7.3   - IMDB

هیون سو تمام تلاشش را می کند تا انسانیت یی کیونگ را بازگرداند. گروهبان کیم در تلاش برای زنده ماندن با مردانش با هیولاهای بی شماری روبرو می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال 3 Body Problem - Season 1

7.5   - IMDB

یک تصمیم سرنوشت ساز که در دهه 1960 چین گرفته شد در زمان حال بازتاب می یابد، جایی که گروهی از دانشمندان با یک کارآگاه برای مقابله با یک تهدید سیاره ای وجودی شریک می شوند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری