لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Thick Skinned

6.8   - IMDB

دو برادر در حال مستی انباری را آتش زدند و ناخواسته باعث مرگ یک سرگردان خفته شدند. یکی از آنها تمام تقصیر این حادثه را بر عهده می گیرد و ده سال را در زندان می گذراند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dragon Fight

5.9   - IMDB

جیمی و تایگر اعضای تیم ملی ووشوی چین هستند. این دو برای اجرای نمایشگاه در لس آنجلس هستند. با این حال، برای تایگر، او قصد دارد به لس آنجلس فرار کند تا نامی برای خود دست و پا کند. وقتی جیمی متوجه می شود که ببرها قصد فرار دارند، تلاش برای متوقف کردن او با شکست مواجه می شود و جیمی در نهایت پرواز خود را به چین از دست می دهد. حالا یک ماهی بیرون از آب، تنها امید جیمی اندی است، یک جوان عاقل در لس آنجلس. در همین حال، تایگر برای یک رئیس مافیا کار می کند. هنگامی که تایگر در جعبه مواد شوینده ای که اندی به طور تصادفی آن را برداشته بود، ثروتی را در کوکائین از دست می دهد، اندی و جیمی به زودی چاره ای جز مواجهه با خشم ببر و مردانش ندارند. تنها متحد آنها پنی، دوست دختر رئیس ببر است. دو مرد که زمانی بهترین دوستان بودند، اکنون به دشمنان سرسخت تبدیل شده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sukkubus

5.8   - IMDB

زمانی در قرن نوزدهم در سوئیس: پس از یک شب هذیانآمیز نوشیدن، سه گلهدار که با کتری خود در کوههای آلپ تنها هستند، یک عروسک ماده از پارچه و یک ریشه چوبی که بهطور عجیبی شکل گرفته است، میسازند. هنگامی که خلقت آنها به شکل یک شیطان زن شیطان صفت و زیبا زنده می شود، باید از جان خود بترسند...

زیر‌نویس فارسی فیلم Born to Fight

برنت هاف که همیشه قابل تماشا است، در اینجا تیتر یک کهنه سرباز ویتنام فوق العاده سرسخت، سام وودز، ارتشی تک نفره آلا رامبو، در این فیلم اکشن سرگرم کننده از یک و تنها و بسیار غم انگیز، برونو ماتی است.