لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Vietnam, Texas

4.4   - IMDB

یک کشیش (رابرت گینتی) متوجه می شود که او در طول سفر وظیفه خود در ویتنام پدر فرزندی شده است و مادر و فرزندش به هیوستون، تگزاس در محله های لیتل سایگون نقل مکان کرده اند. با جستجوی آنها، او همچنین تعصب گسترده ای را علیه مردم ویتنام، به ویژه در میان جامعه ماهیگیری که در تلاش هستند در آن کار کنند، می یابد. کشیش برای تصحیح اشتباهات، بیشتر از اقناع دوستانه و کشیشی، از مشت زدن استفاده می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mountains of the Moon

7.1   - IMDB

داستان سفر کاپیتان ریچارد فرانسیس برتون و ستوان جان هانینگ اسپک برای یافتن سرچشمه رودخانه نیل به نام امپراتوری بریتانیا ملکه ویکتوریا. این فیلم داستان ملاقات آنها را روایت می کند، دوستی آنها در میان سختی ها پدید می آید و بعد از سفرشان منحل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Home Alone

7.7   - IMDB

در شیکاگو، خانواده مک کالیستر در حال آماده شدن برای تعطیلات کریسمس در پاریس هستند. شب قبل از عزیمت، تمام خانواده در خانه پیتر و کیت جمع می شوند، جایی که پسرشان، کوین، توسط خواهر و برادرها و پسرعموهایش مورد تمسخر قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Men at Work

5.9   - IMDB

مردان در کار یک فیلم کمدی سیاه آمریکایی محصول 1990 است که درباره یک جفت آشغالساز دردسرساز کارل تیلور (شین) و جیمز سنت جیمز (استیوز) است که رویای داشتن یک فروشگاه موجسواری را در سر میپرورانند. فیلم با پرتاب کردن سطل های زباله در خیابان و ایجاد سر و صدایی که باعث ناراحتی ساکنان می شود، شروع می شود. یکی از پلیسهای محلی، مایک، اغلب آنها را اذیت میکند، اما به نظر میرسد کارل و جیمز به این رفتار عادت کردهاند و آن را کنار گذاشتهاند. بعد چه اتفاقی می افتد؟