ژانر داستان عاشقانه زیر نویس فیلم و سریال

ژانر داستان عاشقانه زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر داستان عاشقانه
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر داستان عاشقانه

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Roswell, New Mexico - Season 4

6.3   - IMDB

با تهدید جونز در پشت سر آنها، در رازول صلح آمیز متوجه میشویم که لیز مشغول تدریس است در حالی که مکس به شریک سابق خود در مورد سرقتهای اخیر بانک کمک میکند. زوجهای ما شاد و در حال رشد هستند، اما یک طوفان ناگهانی، همه را در مورد آنچه که قرار است پیش بیاید، دچار نگرانی میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال iCarly - Season 2

6.8   - IMDB

فصل دوم درست پس از پایان فصل اول شروع میشود و کارلی دوباره توجه خود را به دوستان و خانوادهاش به دنبال مشکلات عاشقانه اش متمرکز میکند، و همه اینها در تلاش برای تقویت کانال وب احیا شده اش است. اسپنسر و هارپر همچنین باید پیشرفتهای شخصی و شغلی جدیدی را دنبال کنند، در حالی که فردی با یک برنامه جدید و یک دوست دختر جدید، رشد Millicent را متعادل میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال Sanditon - Season 2

7.7   - IMDB

شارلوت در شرایط غیرمنتظره ای به سندیتون باز می گردد. گروهی از افسران ارتش در شهر فرود می آیند و فرصت های عاشقانه را ارائه می دهند. در همین حال، جورجیانا با یک هنرمند جذاب آشنا می شود و استر بابینگتون با گذشته خود برخوردی ناخواسته دارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Emily in Paris - Season 4

6.8   - IMDB

یک زن جوان آمریکایی از غرب میانه توسط یک شرکت بازاریابی در پاریس استخدام می شود تا دیدگاه آمریکایی را در مورد مسائل به آنها ارائه دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Magic of Lemon Drops

6.7   - IMDB

وقتی عمه لولی سه قطره لیموی جادویی را به او میدهد، او تجربه میکند که اگر انتخابهای متفاوتی میکرد و آن رویاهای محقق نشده را زندگی میکرد، زندگیاش چگونه بود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Pasutri Gaje

6   - IMDB

کارمندان دولتی آدیماس و آدلیا در ایجاد یک رابطه عاشقانه احساس ناراحتی می کنند زیرا خانه آنها هنوز در حال ساخت است و ابتدا باید با شوهر شوهر خود زندگی کنند. معلوم شد، آدیماس و آدلیا چیزهای ناخوشایند زیادی را کشف کردند که خانواده آنها را آزار می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Heiress and the Handyman

4.9   - IMDB

پس از از دست دادن ثروت خود، یک وارث به یک مزرعه روستایی نقل مکان می کند که در آنجا همسایه خوش تیپ خود را با دستکار اشتباه می گیرد. برای حفظ میراث خانواده اش، او به او کمک می کند تا در نمایشگاه شهرستان رقابت کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Elevator

5.3   - IMDB

یک پسر آسانسوری که در داخل آسانسور یک مجموعه کازینوی هتل گیر افتاده است، عاشق معشوقه سرمایه گذارش می شود که او را مجبور می کند بین عشقش به او یا رویاهایش برای آینده ای بهتر یکی را انتخاب کند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری