لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم One Deadly Summer

7.3   - IMDB

در بهار 1976، یک زیباروی 19 ساله، مادر آلمانیتبارش و پدر فلجاش به شهر آتشنشان به نام پینپون نقل مکان میکنند. همه متوجه الین تحریک آمیز می شوند. او پینپون را جدا میکند و به زودی روی شانهاش گریه میکند (او نزدیکبین است و از شهرت خود بهعنوان یک قلدر و به همین راحتی متنفر است). او با او نقل مکان می کند، لباس بچه می بافد، و عروسی آنها را برنامه ریزی می کند. آیا این عشق است یا نوعی نقشه؟ او از مادر و عمه پین ​​پو در مورد پیانو در انبار می پرسد: چه کسی آن را در یک شب نوامبر در سال 1955 تحویل داد؟ چرا می خواهد بداند و چه ربطی به غم مادرش، زخمی شدن پدرش، این ازدواج سریع و نام خانوادگی در شناسنامه اش دارد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Duel to the Death

7.1   - IMDB

یکی از آخرین فیلمهای هنرهای رزمی مدرسه قدیمی هنگکنگ، این فیلم به رقابتی افسانهای در شمشیربازی و مبارزه میپردازد که در نهایت بین دو جنگجوی بزرگ، یک مرد چینی و یک ژاپنی، درگیر میشود که در طول دوره فیلم، با هم دوست شده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Human Animals

5   - IMDB

دو مرد و یک زن آخرین مردم روی زمین هستند. آنها به وحشیگری تبدیل می شوند، با زن جفت می گیرند و یاد می گیرند در جزیره ای متروک زنده بمانند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Revenge of the Ninja

6   - IMDB

انتقام نینجا یک فیلم مهیج هنرهای رزمی محصول 1983 در مورد چو و پسرش کین است که پس از کشته شدن خانوادهاش در ژاپن توسط نینجاها برای شروع یک زندگی جدید به آمریکا میآیند. او یک مغازه عروسک فروشی باز می کند اما ناخواسته در عروسک ها هروئین وارد می کند. چو وقتی متوجه می شود که دوستش به او خیانت کرده است، باید برای نبرد نهایی که تا به حال در آن شرکت داشته است آماده شود.