لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Passion of the Christ

7.2   - IMDB

تصویری گرافیکی از دوازده ساعت آخر زندگی عیسی ناصری.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mr. 3000

5.6   - IMDB

ستاره بیسبال سالخورده که با نام مستعار آقای 3000 شناخته می شود، سال ها پس از بازنشستگی متوجه می شود که به 3000 ضربه نرسیده است. اکنون در سن 47 سالگی او بازگشته است تا تلاش کند تا به آن هدف برسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Enduring Love

6.3   - IMDB

دو غریبه پس از مشاهده یک تصادف مرگبار به طرز خطرناکی به هم نزدیک می شوند. در یک روز زیبای بدون ابر، یک زوج جوان با یک پیک نیک دیدار مجدد خود را جشن می گیرند. جو یک بعدازظهر عالی با کارت پستال در حومه شهر انگلیسی با شریک زندگی خود، کلر، برنامه ریزی کرده است. اما در حالی که جو و کلر برای باز کردن یک بطری شامپاین آماده می شوند، بت های آنها ناگهان به پایان می رسد. یک بالون هوای گرم به داخل زمین میرود، که مشخصاً مشکل دارد. خلبان پای خود را در طناب لنگر می گیرد، در حالی که تنها مسافر، پسری، آنقدر می ترسد که نمی تواند به پایین بپرد. جو و سه مرد دیگر برای محکم کردن سبد عجله دارند. اما سرنوشت عقاید دیگری دارد...

زیر‌نویس فارسی فیلم The Notebook

7.8   - IMDB

یک مرد جوان فقیر و در عین حال پرشور عاشق یک زن جوان ثروتمند می شود و به او احساس آزادی می دهد، اما به دلیل تفاوت های اجتماعی شان خیلی زود از هم جدا می شوند.::باتو

زیر‌نویس فارسی فیلم Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban

7.9   - IMDB

تابستان گذشته قبل از اینکه هری دانشجوی سال سوم هاگوارتز شود، در حالی که عصبانی بود کاملاً از کنترل خارج شده بود، هری این جادو را روی عمه مزاحم خود انجام داد و او با شوالیه اتوبوس از خانه فرار کرد. در آنجا، او از سیریوس بلک، جادوگری که از آزکابان فرار کرد، شنید. اما هری انتظار ندارد که هدف سیریوس بلک شکار او باشد... آیا هری ابتدا آزکابان را پیدا خواهد کرد یا آن جادوگر او را ردیابی و انتقام خواهد گرفت؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Lemony Snicket

7   - IMDB

مجموعه ای از رویدادهای ناگوار لمونی اسنیکت یک فیلم کمدی تاریک آمریکایی محصول سال 2004 است. در این فیلم زمانی که آتشسوزی عظیم والدین آنها را میکشد، سه فرزند به سرپرستی پسر عموی و بازیگر صحنه، کنت اولاف، که مخفیانه نقشهای برای سرقت ثروت هنگفت والدینشان دارد، تحویل داده میشوند.