لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Attempt Dossier

6.1   - IMDB

داستانی را روایت می کند که در سال 1897 توسط یک مرد دیپسومنیک علیه رئیس جمهور جمهوری مکزیک، ژنرال پورفیریو دیاز، به قتل رسید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Go Quiet

8   - IMDB

جونسی در پی جشن سال نو خود در یک خانه زباله بیدار می شود. او از تمیز کردن پرهیز میکند و در عوض آهنگهایی مینوازد که بازتاب شب قبل، تلخی و شیرینی سال نو، و مالیخولیا گذشته است.

زیر‌نویس فارسی فیلم She's Out of My League

6.4   - IMDB

هنگامی که او شروع به قرار ملاقات با مولی زرق و برق دار می کند، مامور امنیتی فرودگاه ناامن کرک نمی تواند آن را باور کند. از آنجایی که دوستان و خانواده او تردیدهای خود را در مورد دوام این رابطه به اشتراک می گذارند، کرک هر کاری که می تواند انجام می دهد تا برای همیشه مولی را از دست ندهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chasing Legends

7.6   - IMDB

هیچ رویداد ورزشی بزرگتر از تور دو فرانس در تمام دوچرخه سواری وجود ندارد. Chasing Legends تاریخ غنی، اشتیاق و ذوق واقعی The Tour را که از نگاه تیم HTC Columbia همراه با نظرات فیل لیگت، پل شرون، ادی مرککس، لنس آرمسترانگ و برخی از پرکارترین قهرمانان ورزشی دیده می شود، لمس می کند. با مجموعهای خیرهکننده از دوربینهای HD، مصاحبههای تکاندهنده و تاثیرگذار، «Chasing Legends» بینندگان را بیشتر از همیشه در یک ترن هوایی متشکل از اکشن، داستان و احساسات به درون بازی حرفهای میبرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Company We Keep

5.8   - IMDB

تری استوارت، رئیس 28 ساله Eclectic Records است، یک برچسب موسیقی بوتیک که در تلاش برای بقا در صنعت موسیقی رو به زوال است. همانطور که تری در جستجوی عشق است، او با فراز و نشیبهای عاطفی روابط شخصیاش، زندگی حرفهای دائماً سختگیرانهای دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Family Thanksgiving

6.3   - IMDB

یک وکیل شرکتی با خوشحالی مجرد، خود شیفته و معتاد به کار زندگی بالایی را در شهر نیویورک می گذراند تا اینکه در واقعیت جایگزین بیدار می شود. کلودیا که اکنون یک همسر و مادر خانهنشین است، تلاش میکند تا زندگی جدید خود را معنا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Virginity Hit

4.5   - IMDB

چهار پسر، یک دوربین، و تجربه آنها در شرح مراسم مهیج و وحشتناک گذر: از دست دادن باکرگی. از آنجایی که این بچهها به دوستانشان کمک میکنند تا راحت شوند، باید از دوستانشان با مزایا، ارتباط اینترنتی، حتی ستارههای پورن در طول ماجراجویی زنده بمانند که ثابت میکند چرا همیشه اولین بار خود را به خاطر میآورید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Harry Potter And The Deathly Hallows (Part 1)

7.7   - IMDB

لرد ولدمورت در حال نقشه کشیدن برای حمله به هری پاتر هنگام خروج از خانه دورسلی ها است. اندکی قبل از اینکه حفاظت از هری در دورسلی در زمانی که بالای 17 سال سن داشت به پایان برسد، اعضای فونیکس برای اسکورت او می آیند تا در مکانی امن امن شوند. با وجود گرفتن شش نفر از هری مبدل، ولدمورت هنوز هری را مییابد و به او حمله میشود...