لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Crazy Stranger

مردی به دنبال خواننده ای است که از روی نوار کاست شنیده بود. او خیلی بیشتر پیدا می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Love Jones

7.3   - IMDB

داریوس لاوهال یک شاعر سیاهپوست جوان در شیکاگو است که با نینا موزلی، یک عکاس زیبا و با استعداد آشنا می شود. در حالی که تلاش میکنند بفهمند که آیا آنها یک «عشق» دارند یا فقط «آن را لگد میزنند»، با دوستان خود مینشینند و درباره عشق صحبت میکنند. سپس نینا قدرت احساسات داریوش را آزمایش می کند و زنجیره ای از پیچیدگی های عاشقانه را به راه می اندازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Tout doit disparaître

4.3   - IMDB

رابرت میلارد پادشاهی صنعتی خود را - بر اساس تمام فناوریهای نویز - به لطف ازدواجش با ایرن ثروتمند و بداخلاق بنا کرده است، او سالها با دلسردی خیانت میکند. با این حال، آخرین پیوند او با منشی زیبایش، ایو، نی است که شتر را شکست: ایرنه در واقع یک عکاس کارآگاه به نام M.Colle را استخدام کرده است تا حداکثر عکسهای مجرمانه داشته باشد. شوهر خیانتکار که توسط همسرش تهدید به طلاق و در نتیجه نابودی کامل می شود، باید تسلیم شود و حوا را از کار برکنار کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم ¿De qué se ríen las mujeres?

5.3   - IMDB

لوسی، گراسی و مار، سه خواهری که سه تایی کمدی می سازند، با زنی که 45 سال از او کوچکتر است به عروسی پدرشان می روند. در طول جشن، شوهر لوسی در یک تصادف می میرد. علیرغم این فاجعه، این سه نفر باید در ماه آگوست در Benidorm به تعهد خود عمل کنند. بیوه به لطف یک دفترچه یادداشت متوجه می شود که شوهرش به او خیانت کرده است، بنابراین تصمیم می گیرد با همه معاشقه کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chinese Box

6.2   - IMDB

داستان هنگ کنگ، از روز سال نو تا 30 ژوئن 1997، زمانی که انگلیسی ها مستعمره خود را ترک کردند و آن را به جمهوری خلق چین تحویل دادند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Two Orphan Vampires

4.9   - IMDB

یک جفت دختر نوجوان که روزها نابینا هستند اما وقتی آفتاب غروب می کند در خیابان ها پرسه می زنند تا تشنگی خون خود را سیراب کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rose Hill

6.4   - IMDB

چهار پسر یتیمی که از قانون فرار می کنند در نیویورک با نوزادی در کالسکه برخورد می کنند. آنها تصمیم می گیرند به غرب بروند و نوزادی را که نام مری رز را می گذارند با خود ببرند. در نهایت آنها یک مزرعه راه اندازی کردند که نام آن را رز هیل گذاشتند. مری رز بزرگ می شود و تبدیل به یک زن زیبا می شود و با مردی درگیر می شود که یکی از برادرانش را می کشد. سپس برادرانش به او توضیح می دهند که او را در نیویورک پیدا کرده اند و او برای یافتن خانواده واقعی خود برمی گردد. در طول این مدت رز هیل از هم می پاشد زیرا برادر بزرگترش بیمار شده و دو برادر دیگرش راه خود را رفته اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cube

7.1   - IMDB

هر فردی در حال انجام کارهای معمولی است، ناگهان پس از یک خواب طولانی، خود را در یک مکعب گم میکنند که شامل اتاقهایی است که به هم چسبیدهاند، میتوانند حرکت کنند، حتی آنها در فضای موازی همدیگر را قطع میکنند!