لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Brooklyn Knight

3.8   - IMDB

زمانی که دو مربی بسکتبال رقیب (کرک «استیکی فینگاز» جونز و خلیل کین) به دلیل یک تماس بد در یک بازی قهرمانی با هم درگیر میشوند، اوضاع زمانی داغ میشود که نایت ماتیوز با بروکلین تیلور دوستداشتنی (اشلی فرر)، پسر عموی او ارتباط برقرار میکند. رقیب تازه پیدا شده

زیر‌نویس فارسی فیلم Some Velvet Morning

5.8   - IMDB

فرد پس از چهار سال دوری به آستان معشوقه جوان زیبایش Velvet می رسد و ادعا می کند که بالاخره همسرش را ترک کرده است. اما وقتی تلاش های او برای احیای دوباره عاشقانه آنها را رد می کند، اصرار او به وسواس تبدیل می شود - و تاریخ سیاه بین عاشقان سابق مورد توجه قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Duke

6.9   - IMDB

دوک یک فیلم مدرن و کلاسیک وسترن است. دره و روست برادرانی هستند که در یک خانه اصلاحی بزرگ شده اند، زنده ماندن را آموزش داده اند و به هیچ کس اعتماد ندارند. آنها به غرب لس آنجلس نقل مکان کرده اند، جایی که Dare به عنوان یک کارآگاه خود را مهتاب می کند و روست در فیلم های قدیمی جان وین و عادت منزوی خود را می پوشاند. این مطالعه معاصر با تمیز کردن خیابانها و خلاص کردن محلهها از زبالهها، متوجه میشود که Dare شیفته شبحی مانند جنایتکار (وینکی) است که به نظر میرسد جامعه را وحشت زده میکند. به طور همزمان، همان تحقیقات دقیق توسط کارآگاه رسمی و احتمالاً درگیر رابرت موریسون هدایت می شود. از آنجایی که Dare به وینکی نزدیک می شود و کل بخش روی هر دوی آنها بسته می شود، این برادران باید تعهد نهایی را انجام دهند و عواقب فوق العاده ای را در آن بپردازند.