لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Infernal Trio

6.3   - IMDB

مارسی، 1919. ژرژ سارت یک وکیل برجسته و مورد احترام است که اخیراً به دلیل خدماتش در جنگ جهانی اول مورد تقدیر قرار گرفته است. او به عنوان معشوقه خود فیلومن اشمیت، یک زن جوان آلمانی را که به تازگی شغل و خانه خود را از دست داده است، در نظر می گیرد. برای اینکه فیلومن بتواند در فرانسه بماند، ژرژ برای او شوهری پیدا میکند که یک ماه پس از عروسی به دلایل طبیعی میمیرد. ژرژ این ترفند را با خواهر فیلومن، کاترین، تکرار می کند - او را با پیرمردی ازدواج می کند که به طور ناگهانی می میرد تا سه نفر مکر بتوانند از بیمه عمر او سود ببرند. وقتی یکی از شرکای این طرح، مارسل شامبون، آنها را تهدید به باج گیری می کند، ژرژ و دو معشوقه اش چاره ای جز کشتن او و معشوقه اش ندارند...

زیر‌نویس فارسی فیلم Benji

6.3   - IMDB

بنجی ولگردی است که با این وجود راه خود را به قلب تعدادی از اهالی شهر رسانده است، که هر زمان که میگذرد به او غذا و توجه میکنند. مورد علاقه خاص او یک جفت کودک هستند که برخلاف میل والدینشان به او غذا می دهند و با او بازی می کنند. با این حال، وقتی بچه ها ربوده می شوند، والدین و پلیس برای یافتن آنها در تلاش هستند. فقط بنجی می تواند آنها را ردیابی کند، اما آیا او به موقع خواهد بود؟ اگر بتواند روزی را نجات دهد، ممکن است خانه دائمی را که آرزویش را داشته است پیدا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cosa Nostra Asia

4.8   - IMDB

یک مامور آمریکایی در پی بارون های مواد مخدر آسیایی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beyond Erotica

4.9   - IMDB

یک مالک جوان Hacienda به دلیل جوانی آسیب زا از زنان سوء استفاده می کند در حالی که مادرش اقدامات سادیستی او را پوشش می دهد. هنگامی که او دختر سرپرست عمارت را رام می کند و با او ازدواج می کند، همسر جوانش به زودی تبدیل به فرد مسلط در خانواده می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Spikes Gang

6.3   - IMDB

این فیلم درباره سه پسر مزرعهدار در غرب قدیمی است که برای کمک به یک سارق بانک مجروح با چالشهای زیادی روبرو میشوند. پس از آن، حرفه ای را که آنها می توانستند تصور کنند، توسط او آموزش می بینند.