لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Young and Dangerous 2

6.7   - IMDB

داستان در Young and Dangerous 2 در دو بخش روایت می شود: قسمت اول بر مرغ و تبعید او در تایوان است که در فیلم اول از آن گذشت. نیمه دوم به انجمن هانگ هینگ می پردازد که تلاش می کنند با سه تایوانی چیکن به نام «سان لوئن» متحد شوند. شخصیت "Banana" (جری لام) در حلقه هو نام استخدام می شود. در همان زمان، انتخاباتی برای به دست آوردن موقعیت رهبری شعبه Causeway Bay با چان هو نام به عنوان نامزد اصلی آن در جریان است تا زمانی که رقابتی بین او و یکی دیگر از اعضای هونگ هینگ، «تای فی» (آنتونی ونگ) درگرفت.

زیر‌نویس فارسی فیلم Samson and Delilah

6.8   - IMDB

مارا و مانوآ هر دو اسرائیلیهای متدین و متدین هستند که تحت حکومت خشن و ناعادلانه فلسطینیان زندگی میکنند. یک روز، یک غریبه مرموز به مارا ظاهر می شود و به او قول می دهد که پسری به دنیا بیاورد که او را سامسون بنامد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Butch Camp

5.1   - IMDB

کمپ بوچ یک فیلم کمدی محصول سال ۱۹۹۶ است. این فیلم که در شیکاگو، ایلینویز فیلمبرداری و روایت میشود، داستان یک مرد همجنسگرای ملایم را روایت میکند که از اینکه توسط افراد مستقیم تحت فشار قرار میگیرد، در «کمپ بوچ» ثبتنام میکند، برنامهای که برای تبدیل مردان همجنسباز به مردان همجنسگرای قاطع و با اعتماد به نفس طراحی شده است. .

زیر‌نویس فارسی فیلم The Craft

6.4   - IMDB

The Craft یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول 1996 است که در آن یک تازه وارد به یک دبیرستان مقدماتی کاتولیک با سه دختر نوجوان طرد شده ای درگیر می شود که جادوگری می کنند و همه آنها به زودی طلسم ها و نفرین های مختلفی را علیه کسانی که حتی اندکی آنها را عصبانی می کنند تداعی می کنند.