زیرنویس فیلم My Home Is Copacabana (1965)

نام فارسی فیلم : خانه من کوپاکابانا است (1965)

  • ژانر :   ماجراجویی درام
  • کارگردان :   Arne Sucksdorff
  • سال انتشار :   1965
  • محصول کشور :   Sweden
  • بازیگران :   Leila Santos de Sousa-  Cosme dos Santos-  Josafá Da Silva Santos

خلاصه فارسی

کودکان بی خانمان در محله های فقیر نشین ریو توسط گانگسترهای بی رحم در این درام غم انگیز از پناهگاه های موقت خود بیرون رانده می شوند. بچه ها با براق کردن کفش ها، دزدی و بریدن رشته بادبادک ها زنده می مانند تا بعداً آنها را به دیگران بفروشند. پسری خسته از زندگی در خیابان، خود را به پلیس تسلیم می کند به این امید که در آخرین تلاش ناامیدانه برای زنده ماندن به مدرسه اصلاح شود. این فیلم از کارگردان سرشناس سوئدی آرنه ساکسدورف در جشنواره فیلم کن در سال 1965 ظاهر شد.


خلاصه انگلیسی

Homeless children in the slums of Rio are driven out of their temporary shelters by ruthless gangsters in this somber drama. The kids survive by shining shoes, stealing, and cutting the strings of the kites to sell them later to others. Tired of life on the streets, one boy turns himself over to the police in hopes he will be sent to reform school in a last desperate attempt to survive. This feature from acclaimed Swedish director Arne Sucksdorff appeared at the 1965 Cannes Film Festival.


این فیلم با نام تجاری My Home Is Copacabana محصول کشور Sweden است.به کارگردانی Arne Sucksdorff و بازیگرانی چون Leila Santos de Sousa,Cosme dos Santos,Josafá Da Silva Santos در ژانر ماجراجویی,درام در سال 1965 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Wickensburg

4.1   - IMDB

یک مادر و پسر کوچکش به یک شهر کوچک جدید نقل مکان می کنند. آنها به زودی کشف می کنند که شهر دارای یک راز تاریک است و این یک مسابقه با زمان برای نجات شهر است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battlebox

4   - IMDB

با حمله ناگهانی ژاپنی ها، سرلشکر بریتانیایی مالتبی و افسران ارشدش با تصمیم مبارزه تا سرحد مرگ یا ارائه تسلیم تحقیرآمیز مستعمره بریتانیا هنگ کنگ دست و پنجه نرم می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beauty

3.8   - IMDB

خواننده جوانی که در آستانه یک حرفه امیدوارکننده قرار دارد، خود را بین یک خانواده سلطهگر، فشارهای صنعت و عشقش به دوست دخترش میبیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Terror on the Prairie

6.4   - IMDB

یک خانواده پیشگام در مقابل یک باند قانون شکن شریر که آنها را در مزرعه تازه ساخته شده خود در دشت مونتانا وحشت می کنند، مبارزه می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Minions: The Rise of Gru

7.2   - IMDB

گرو که یکی از طرفداران یک سوپرگروه ابرشرور معروف به Vicious 6 است، نقشه ای برای تبدیل شدن به آنقدر شیطانی می کشد تا با پشتیبان پیروانش، مینیون ها، به آنها بپیوندد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Love You Anyway

7.9   - IMDB

فرمتهای در حال تکامل ویدیوی خانگی زندگی یک دختر جوان به نام مکنزی را از بدو تولد تا دوران زن روایت میکند که او در کنار بهترین دوست دوران کودکیاش، لوکاس، اوج و فرودهای زندگی را تجربه میکند. از آنجایی که مبارزه مکنزی با افسردگی در طول سال ها بدتر می شود، او مجبور می شود اراده ای برای مبارزه در کنار افرادی که بیشتر او را دوست دارند پیدا کند.