لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Last Orders

6.9   - IMDB

جک داد یک قصاب لندنی بود که بیش از 50 سال با جفت هایش از نوشیدنی لیوانی لذت می برد. وقتی مرد، همان طور که زندگی می کرد، با لبخندی بر لب در حال تماشای مسابقه اسب دوانی که روی آن شرط بندی کرده بود، با پول قرض شده مرد. اما قبل از مرگ او آخرین درخواست را داشت، "آخرین دستورات"، که خاکسترش در دریا در مارگیت پراکنده شود. این فیلم به دنبال جفتهایش، ری، لنی و ویک و پسر خواندهاش وینس میرود که با خاکستر به دریا میروند. در طول راه، رشتههای زندگی، عشقها و ناامیدیهایشان در خاطرات جک و همسرش امی به هم تنیده میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Man Who Sued God

6.4   - IMDB

یک وکیل از ناامیدی ماهیگیر می شود. هنگامی که یک قطعه اموال او، قایق او، مورد اصابت صاعقه قرار می گیرد و از بین می رود، از پرداخت بیمه محروم می شود زیرا این "عمل خدا" بود. او دوباره به عنوان وکیل ثبت نام می کند و از شرکت بیمه و به عنوان نماینده خدا، کلیسا شکایت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Harry Potter And The Sorcerer's Stone

7.6   - IMDB

هری پاتر، پسری که هر دو پدر و مادرش یتیم شده اند و عمه و عمو زیر پله ها زندگی می کنند. او نه می دانست که به محض تولد به طور معجزه آسایی از مرگ فرار کرده است و نه از خون جادوگر خود اطلاع داشت. زندگی هری ناگهان تغییر میکند وقتی هاگرید، محافظ هاگوارتز میآید تا او را به دنیای جادوگر ببرد... دنیای جدیدی به روی هری باز میشود، چیزهای هیجانانگیز و خطرناکی وجود دارد، آدمهای خوب و بد...