ژانر علمی تخیلی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر علمی تخیلی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر علمی تخیلی
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر علمی تخیلی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال For All Mankind - Season 3

8.1   - IMDB

فصل سوم جذاب، بینندگان را به یک دهه جدید می برد و به اوایل دهه 90 با مسابقه ای با اکتان بالا به سمت مرز سیاره ای جدید: مریخ حرکت می کند. سیاره سرخ نه تنها برای ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی به جبهه جدیدی در مسابقه فضایی تبدیل می شود، بلکه به یک تازه وارد غیرمنتظره با چیزهای زیادی برای اثبات و حتی بیشتر در خطر است. شخصیتهای ما وقتی جاه طلبی هایشان برای مریخ در تضاد قرار میگیرد و وفاداریهایشان مورد آزمایش قرار میگیرد، خود را رو به رو میکنند و یک زودپز ایجاد میکنند که به یک نتیجه نهایی میرسد.

زیر‌نویس فارسی سریال Roswell, New Mexico - Season 4

6.3   - IMDB

با تهدید جونز در پشت سر آنها، در رازول صلح آمیز متوجه میشویم که لیز مشغول تدریس است در حالی که مکس به شریک سابق خود در مورد سرقتهای اخیر بانک کمک میکند. زوجهای ما شاد و در حال رشد هستند، اما یک طوفان ناگهانی، همه را در مورد آنچه که قرار است پیش بیاید، دچار نگرانی میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال Star Trek: Strange New Worlds - Season 1

8.3   - IMDB

کریستوفر پایک، اسپاک و شماره یک را در سالهای قبل از سوار شدن کاپیتان کرک به ایالات متحده دنبال کنید. سازمانی، همانطور که آنها جهان های جدید در اطراف کهکشان را کشف می کنند. دنباله سری اصلی و کشف

زیر‌نویس فارسی سریال Halo - Season 1

7.2   - IMDB

این سریال که یک درگیری حماسی قرن بیست و ششمی بین بشریت و تهدیدی بیگانه به نام «پیمان» (Covenant) را به تصویر میکشد، داستانهای شخصی عمیقاً ترسیمشده را با اکشن، ماجراجویی و چشماندازی غنی از آینده به تصویر میکشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hostile Dimensions

4.7   - IMDB

دو مستندساز در ابعاد متفاوتی سفر می کنند تا حقیقت یک هنرمند گرافیتی که ناپدید شده را کشف کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Alien: Romulus

7.4   - IMDB

گروهی از جوان استعمارگر فضایی در حالی که انتهای یک ایستگاه فضایی متروک را میخرند، با وحشتناکترین شکل زندگی در جهان رو به رو میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jurassic Triangle

2.5   - IMDB

گروهی از همکاران در جزیره ای مرموز فرود می آیند که نمی توانند از آن فرار کنند. آنها وقتی با مجموعه ای از موجودات تشنه خون و دایناسورها روبرو می شوند تا آنها را بیرون بیاورند، متوجه می شوند که تنها نیستند. آیا آنها از جزیره جان سالم به در خواهند برد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم The Abandon

4.8   - IMDB

مایلز ویلیس سرباز مجروح آمریکایی از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که در یک مکعب اسرارآمیز که فقط به تجهیزات جنگی خود مسلح شده است گیر افتاده است. هنگامی که مایلز شروع به زیر سوال بردن سلامت عقل خود می کند، او یک طناب نجات پیدا می کند - صدایی در طرف دیگر تلفن ماهواره ای خود که ادعا می کند در فضایی مشابه زندانی است. با بسته شدن دیوارها، این دو غریبه باید سر خود را کنار هم بگذارند تا از اسیرکنندگان خود گول بزنند و قفل این پازل مرگبار را باز کنند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری