زیرنویس سریال Thats So Raven - Season 1 (2006)

نام فارسی سریال : Thats So Raven - فصل 1 (2006)

  • ژانر :   کمدی خانوادگی کمدی (تلویزیونی)
  • کارگردان :   Susan Sherman Michael Poryes
  • سال انتشار :   2006
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Raven Symone-  Orlando Brown-  Anneliese van der Pol

خلاصه فارسی

ریون باکستر یک دختر دبیرستانی است. او در طراحی مد بسیار با استعداد است. او یک توانایی ویژه دارد این است که می تواند اتفاقات را در آینده نزدیک به روشی مبهم ببیند، گاهی اوقات در گذشته. مشکل از احساس ریون شروع می شود. ریون با دو دوستش ادی توماس و چلسی دانیل مشکلات را به روش خودش حل کرده است. اما قوز ریون گاهی اوقات زندگی او را پیچیده تر می کند.


خلاصه انگلیسی

Raven Baxter is a high school girl. She is very talented in fashion design. She has a special ability is that she can see things happen in the near future a vague way, sometimes in the past. Trouble starts to happen from Raven’s feeling. With her 2 friends Eddie Thomas and Chelsea Daniel, Raven has solved the problems in her own way. But Raven’s hunch sometimes makes her life more complex.


این سریال با نام تجاری Thats So Raven - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Susan Sherman,Michael Poryes و بازیگرانی چون Raven Symone,Orlando Brown,Anneliese van der Pol در ژانر کمدی,خانوادگی,کمدی (تلویزیونی) در سال 2006 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Romantic Getaway - Season 1

یک زوج متاهل معمولی که تلاش می کنند مجرم باشند. همه به خاطر یک آرزوی خود برای داشتن خانواده. از آنجایی که آنها با مبارزه بسیار آشنا برای بسیاری از زوجها - تلاش برای باردار شدن - روبرو میشوند، این زوج فرآیند IVF را آغاز میکنند، اما چرخش و چرخش وجوه 50 هزار پوندی دزدیده شده (به شکل بیتکوین) به این معنی است که زندگی روزمره آنها چیزی جز معمولی

زیر‌نویس فارسی سریال Freeridge - Season 1

چهار دوست نوجوان پس از اینکه به نظر می رسد یک جعبه قدیمی عجیب و غریب بدبختی - و بیشتر - را به زندگی آنها وارد می کند، برای برگرداندن یک نفرین کار می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال That '90s Show - Season 1

7   - IMDB

دونا و اریک چهارم ژوئیه را در خانه والدینش در پوینت پلیس می گذرانند، جایی که دخترشان لیا تأثیری بر دیگر نوجوانان شهر می گذارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Animal Control - Season 1

7   - IMDB

این کمدی تک دوربینی گروهی از کارگران محلی کنترل حیوانات را دنبال می کند که زندگی آنها به دلیل ساده بودن حیوانات پیچیده است، اما انسان ها نه.

زیر‌نویس فارسی سریال Toast of Tinseltown - Season 1

7.5   - IMDB

استیون توست شکنجهشده به زمین بازی بازیگر اصلی - هالیوود نقل مکان میکند. مطمئناً این بار او تحسینی را که بسیار شایسته آن است دریافت خواهد کرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Rebelde - Season 1

6.9   - IMDB

به مدرسه Elite Way برگردید زیرا نسل جدیدی از دانش آموزان امیدوارند در نبرد باندها پیروز شوند.