ژانر داستانی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر داستانی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر داستانی
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر داستانی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Gentleman Jack - Season 2

8.2   - IMDB

یورکشایر، 1834. همه نگاهها به آن لیستر و آن واکر است که با هم در سالن شیبدن به عنوان همسر و همسر خانهشان را راهاندازی میکنند و مصمم به ترکیب املاک خود و تبدیل شدن به یک زوج قدرتمند هستند. روحیه کارآفرینی آن لیستر به همان اندازه که زندگی عاشقانه غیرمتعارف او، مردم محلی را می ترساند، و با توجه به اینکه هالیفاکس در آستانه انقلاب قرار دارد، امتناع او از حفظ نامحرمان تحریک آمیز و خطرناک می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Last Week Tonight with John Oliver - Season 9

8.9   - IMDB

جان اولیور توضیح میدهد که نظریه نژاد انتقادی چیست، چیست، و چرا میتوان انتظار داشت در ماههای آینده بیشتر درباره آن بشنویم. به علاوه، کامیوندار کانادایی اعتراض میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sight

6.7   - IMDB

مینگ وانگ یک اعجوبه چینی فقیر است که از چین کمونیستی فرار می کند تا به یک جراح چشم پیشگام در آمریکا تبدیل شود. هنگامی که وانگ وظیفه بازگرداندن بینایی یک یتیم در هند را دارد که توسط نامادری خود نابینا شده بود، باید با آسیب زندگی در قیام خشونت آمیز در جوانی خود، یعنی انقلاب فرهنگی، مقابله کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rosalie

6.9   - IMDB

فرانسه، دهه 1870. روزالی زنی جوان است که شبیه هیچ زن دیگری نیست. او رازی را پنهان می کند: او با صورت و بدن پوشیده از مو به دنیا آمد. او در تمام زندگیاش ویژگیهای خود را پنهان کرده است تا در امان بماند، اصلاح کند تا جا بیفتد. تا اینکه هابیل، صاحب بار بدهکار که از راز او آگاه نیست، برای جهیزیهاش با روزالی ازدواج میکند. آیا آبل می تواند روزالی را دوست داشته باشد و او را همان زنی که هست ببیند، زمانی که حقیقت را دریابد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Witch

7   - IMDB

شهر کوچک، انگلستان، 1575. ویلیام برای اثبات بی گناهی همسرش، توئیلا، که به دروغ متهم به جادوگری است، سفری را آغاز می کند و در صورت مجرم شناخته شدن به اعدام محکوم می شود. ویلیام باید جادوگر واقعی را شکار کند تا توایلا را از مرگ نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Sympathizer - Season 1

6.8   - IMDB

در نزدیکی پایان جنگ ویتنام، گیاهی که در ارتش ویتنام جنوبی جاسازی شده بود به ایالات متحده فرار می کند و در یک جامعه پناهندگان ساکن می شود که در آنجا به جاسوسی مخفیانه و گزارش دادن به ویت کنگ ادامه می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Shogun - Season 1

8.6   - IMDB

هنگامی که یک کشتی مرموز اروپایی در یک دهکده ماهیگیری در همان نزدیکی فرو رفته است، لرد یوشی توراناگا رازهایی را کشف می کند که می تواند مقیاس قدرت را بر هم بزند و دشمنانش را ویران کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Shardlake - Season 1

6.8   - IMDB

در طول انحلال صومعه ها در دوران تودور، متیو شاردلیک توسط توماس کرامول برای تحقیق در مورد مرگ یک کمیسر در یک شهر دورافتاده اسکارنسی فرستاده می شود.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری