لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Maria's Lovers

6.6   - IMDB

هنگامی که معشوق نوجوانش ایوان از جنگ جهانی دوم به خانه بازمی گردد، ماریا مشتاقانه پیشنهاد ازدواج او را می پذیرد و مشتاقانه منتظر یک عمر خوشبختی است. اما شادی او زمانی کوتاه است که گذشته تاریک ایوان شب عروسی آنها را در بدبختی می پوشاند و بین آنها شکافی ایجاد می کند که هیچ کدام نمی دانند چگونه آن را از بین ببرند. ماریا گیج و افسرده تلاش می کند تا با وجود پیشرفت های دیگر خواستگاران، قلب عشق واقعی خود را ترمیم کند. اما زمانی که یک نوازنده دوره گرد نت درست را می زند، ماریا در تلاش برای توجیه زندگی ناتمام خود است. آیا شور و شوق او آنقدر قدرتمند است که در قداست ازدواج مهار شود؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Dune

8   - IMDB

در سال 10191، جهان در حال جنگ برای کنترل سیاره صحرای Dune است - تنها جایی که ماده سفر در زمان "Spice" را می توان یافت. اما وقتی یکی از رهبران کنترل را رها می کند، تنها به این دلیل است که می تواند با شخصیت های ناخوشایند کودتا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Streetwise

8.2   - IMDB

مارتین بل، فیلمساز، مری الن مارک، عکاس، و شریل مک کال، عکاس، و شریل مک کال، عکاس، دوربین خود را به خیابانهای ظاهراً قابل زندگیترین شهر آمریکا بردند: نوجوانان بیخانمان و فراری که در حاشیه شهر زندگی میکنند. . استریت وایز که از افشاگری های مارک و مک کال در مجله Life متولد شده است، گروهی فراموش نشدنی از کودکان در معرض خطر را دنبال می کند - از جمله تینی چهارده ساله با اراده آهنین، که همراه با شخصیت هولناک و در عین حال کارآمد، ترسناک ترین و بادوام ترین شخصیت پروژه خواهد بود. موشهای صحرایی و دیوین دوستداشتنی - که از خانههای شکستهشان رانده شدهاند، با هولکشی، غواصی و غواصی در زبالهدان زنده میمانند. با دسترسی چشمگیر به دنیای خود، فیلمسازان تصویری ویرانگر صریح و همدلانه از جوانان گمشده ای می سازند که خیلی زود در دنیایی که آنها را شکست داده بزرگ می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Reckless

6.2   - IMDB

بی پروا یک فیلم درام رمانتیک آمریکایی محصول 1984 است که داستان جانی فوتبالیست شورشی را روایت می کند که عاشق تشویق کننده تریسی می شود. آنها از پس زمینه های مخالف می آیند. او از یک خانواده راحت است، او فقیر و شکسته است. تریسی قبلاً یک دوست پسر دارد، اما او مانند یک احمق رفتار می کند، بنابراین جانی باید قلب تریسی را به دست آورد - چیزی که به نظر می رسد او تمایلی به انجام دادن او ندارد.