لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم In the Line of Duty III

6.4   - IMDB

در یک شروع خونین، یک جفت دزد شیک ژاپنی تعدادی جواهرات ارزشمند را می دزدند. در صحنه ای دلخراش، آنها در حین فرار، شریک یک کارآگاه ژولیده را می کشند (فکر کنید کلمبو با مدل موی چاک باریس). کارآگاه قسم می خورد که انتقام بگیرد و دزدان با بازی میچیکو نیشیواکی ورزشکار و دوست داشتنی و شریک بیمار/عاشق بیمار لاعلاج او با بازی استوارت اونگ قصد رفتن به هنگ کنگ، فروش غارت و خرید سلاح برای ارتش سرخ را دارند. در تمام مدت سینتیا، یک پلیس تازه کار در هنگ کنگ، تلاش می کند تا در عملیات گروه ضربتی که به آن منصوب شده است وارد شود، اما متاسفانه مافوق او عمویش است که می خواهد او را از آسیب دور نگه دارد. دزدان ژاپنی و کارآگاهی که در تعقیب آنها هستند، همگی راهی هنگ کنگ می شوند و سینتیا با کارآگاه درگیر می شود و سعی می کند دزدان خونسرد و ناامید را به دست عدالت بسپارد. مردم در هر دو طرف کشته می شوند، که منجر به انتقام شخصی متقابل می شود، همه به خاطر خون یکدیگر.

زیر‌نویس فارسی فیلم Story of Women

7.5   - IMDB

فرانسه، جنگ جهانی دوم. مادر دو فرزند، ماری لاتور، برای اینکه به نحوی امرار معاش کند، سقط های زیرزمینی انجام می دهد و اتاقی را به یک فاحشه آشنا اجاره می کند. او به شوهرش که به دلیل مجروحیت از جنگ برگشته و خودش زندگی می کند، توجهی نمی کند. سقط جنین به تدریج شروع به درآمد خوب می کند و با شروع یک عاشق جوان می توان به راحتی خستگی را از بین برد ...

زیر‌نویس فارسی فیلم Pumpkinhead

6.2   - IMDB

در این فیلم ترسناک تحسین شده از کارگردان استن وینستون، اد هارلی یک کشاورز داغدیده است که از یک شیطان انتقام جوی غول پیکر به نام Pumpkinhead کمک می گیرد تا به انتقام مرگ پسرش کمک کند. با بازی لنس هنریکسن، جف ایست و جان داکینو.

زیر‌نویس فارسی فیلم Colors

6.7   - IMDB

رنگها یک فیلم جنایی اکشن پلیسی آمریکایی محصول 1988 است که در محلههای گروهبازی در جنوب مرکزی لس آنجلس دهه 1980 اتفاق میافتد. این فیلم بر روی باب هاجز (دووال)، افسر باتجربه تصادف پلیس لس آنجلس، و شریک تازه کارش، دنی مک گاوین تمرکز می کند که در خیابان های شرق لس آنجلس گشت می زند در حالی که تلاش می کند خشونت باند را تحت کنترل نگه دارد.