زیرنویس فیلم Pacerville (2022)

نام فارسی فیلم : پیسرویل (2022)

  • ژانر :   دلهره آور
  • کارگردان :   Nick Leisure
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Brian Austin Green-  Makena Taylor-  Acoryé White

خلاصه فارسی

در طول این بیماری همه گیر، معلمی که در آستانه خرابی قرار دارد می شنود که دانش آموزانش در کلاس زوم او را مسخره می کنند و قول انتقام می گیرد.


خلاصه انگلیسی

During the pandemic, a burned-out teacher on the verge of a breakdown overhears his students making fun of him in a Zoom class and vows revenge.


این فیلم با نام تجاری Pacerville محصول کشور United States است.به کارگردانی Nick Leisure و بازیگرانی چون Brian Austin Green,Makena Taylor,Acoryé White در ژانر دلهره آور در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Painter

4.6   - IMDB

یک مامور سابق سیا زمانی که زنی مرموز از گذشته خود دوباره ظاهر می شود به دنیای خطرناکی بازگردانده می شود. اکنون که توسط یک قاتل بی امان و یک برنامه عملیات سیاه سرکش قرار گرفته و هدف قرار گرفته است، باید به مهارت هایی که فکر می کرد در یک بازی بقای پرمخاطره پشت سر گذاشته است تکیه کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Plane

7   - IMDB

پس از یک کار قهرمانانه فرود موفقیت آمیز هواپیمای آسیب دیده خود در طوفان در یک منطقه جنگی، یک خلبان نترس خود را بین دستور کار چندین شبه نظامی که قصد گروگان گرفتن هواپیما و مسافرانش را دارند، می یابد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The 3rd Guest

2   - IMDB

یک تیم شکار زن و شوهر که هنوز برای از دست دادن دخترشان عزادار هستند، در آخرین ماموریت خود با او روبرو می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hot Seat

3.9   - IMDB

یک هکر سابق مجبور می شود به موسسات بانکی سطح بالا نفوذ کند، مرد دیگری باید سعی کند به ساختمان بمب گذاری شده نفوذ کند تا مرد جوان را از صندلی داغ بلند کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Losing Addison

لس مک کوبین تمام زندگی خود را در سایه برادر دوقلویش آدیسون گذراند. وقتی آدیسون ارتباط روانی آنها را قطع می کند، لس نه تنها برادرش را از دست می دهد بلکه شروع به از دست دادن خود می کند.