لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Feast

6.2   - IMDB

در FEAST، مجرمان، قربانیان و تماشاگران آنها درگیر بازسازی دراماتیک پرونده HIV گرونینگن می شوند. این فیلم داستانی در مورد قدرت و تسلیم شدن، برگشت پذیری حقیقت و تمایل به بازگشت به خانه در جایی را روایت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Beautiful Curse

5.9   - IMDB

در جزیرهای که با پدیدهای خواب مواجه شده است، یک بازدیدکننده سرکش به دنبال یکی از ساکنان میرود، بدون اینکه متوجه خطر شخصی آن شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dark Light

4.4   - IMDB

سانی پیترا قبلا برای واحد جنایی لس آنجلس Occult کار می کرد. سانی خود را در حال تحقیق در مورد یک قتل مرموز در جزیره زیبای ایرلند می بیند و از مجموعه ای از قتل های شیطان پرده می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم We Burn Like This

5.4   - IMDB

در میان یهودی ستیزی رو به افزایش در بیلینگز، مونتانا، رائه، یک جوان 22 ساله از بازماندگان هولوکاست حقیقت یک حادثه دوران کودکی را کشف می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Woodland Grey

4.3   - IMDB

وقتی مردی که تنها در جنگل زندگی می کند، جان یک زن جوان را نجات می دهد، آنها مجبور می شوند با هم زندگی کنند. هرج و مرج زمانی رخ می دهد که زن کشف وحشتناکی را در جنگل پشت خانه مرد انجام می دهد و چیزی واقعاً ترسناک را آزاد می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Down with the King

5.7   - IMDB

مانی مرک، ستاره سرخورده رپ، که برای تمرکز بر آلبوم بعدی خود به برکشایر فرستاده شد، ناگهان در توییتر بازنشستگی خود را اعلام کرد. پس از اعلام مرک، مدیرش با عجله به حومه شهر می رود تا او را به صنعت موسیقی بازگرداند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Righteous

5.7   - IMDB

پس از اینکه یک مرد غریبه مرموز از او و همسرش دیدن می کند، یک مرد سنگین خشم خدای انتقامجو را احساس می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Learn to Swim

6   - IMDB

دزی ویلیامز، نوازنده ساکسیفون جاز تورنتو، از گروه خود کنارهگیری میشود و سعی میکند روزهای خود را به عنوان یک تکنسین تعمیر ساز در خلوت بگذراند، اما خاطراتش، درد فزایندهای در فکهایش، و همسایهای جدید سرزده او را تسخیر کرده است.