زیرنویس فیلم American Carnage (2022)

نام فارسی فیلم : قتل عام آمریکایی (2022)

  • ژانر :   کمدی وحشت
  • کارگردان :   Diego Hallivis
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Jenna Ortega-  Jorge Lendeborg Jr.-  Allen Maldonado

خلاصه فارسی

پس از صدور فرمان اجرایی برای دستگیری فرزندان مهاجران غیرقانونی توسط فرماندار، به جوانان بازداشت شده فرصتی داده می شود تا با داوطلب شدن برای مراقبت از سالمندان، از اتهامات خود کناره گیری کنند. با این حال، هنگامی که وارد مرکز مراقبت از سالمندان میشوند، رازهای پیچیدهتری از آنچه که تصور میکردند کشف میکنند.


خلاصه انگلیسی

After a governor issues an executive order to arrest the children of undocumented immigrants, the detained youth are offered an opportunity to have their charges dropped by volunteering to provide care to the elderly. Once inside the elder care facility, however, they discover more twisted secrets than they could have possibly imagined.


این فیلم با نام تجاری American Carnage محصول کشور United States است.به کارگردانی Diego Hallivis و بازیگرانی چون Jenna Ortega,Jorge Lendeborg Jr.,Allen Maldonado در ژانر کمدی,وحشت در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur's Whisky

4.4   - IMDB

هنگامی که شوهر جوآن می میرد، او از این که متوجه می شود او اکسیری اختراع کرده است شوکه می شود که مصرف کننده را دوباره جوان نشان می دهد. این سه زن با به اشتراک گذاشتن آن با دو دوستش، شهر را قرمز رنگ می کنند اما به زودی متوجه می شوند که دیگر برای جوان بودن در دنیای مدرن مجهز نیستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Self Reliance

6.1   - IMDB

وقتی به مردی پیشنهاد می شود یک میلیون دلار بازی کند که در آن شکارچیان سعی می کنند او را بکشند، او فکر می کند که راه گریز کامل را پیدا کرده است: آنها فقط زمانی می توانند حمله کنند که او تنها باشد. تنها مشکل او این است که هیچ یک از دوستان یا خانواده اش باور ندارند که بازی واقعی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Best of Stand-Up 2022

5.6   - IMDB

از بیل بور تا علی ونگ، گابریل ایگلسیاس تا تروور نوآ، تیلور تاملینسون تا جو کوی، بهترین جوکهای استندآپ ویژه نتفلیکس در سال 2022 را ببینید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Play Dead

4   - IMDB

کلویی، دانشجوی جرمشناسی، مرگ خود را جعل میکند تا وارد سردخانه شود تا شواهدی را که برادر کوچکترش را به یک جنایت اشتباه مرتبط میکند، بازیابی کند. هنگامی که وارد می شود، او به سرعت متوجه می شود که پزشکی قانونی ترسناک از سردخانه به عنوان پیشانی برای یک تجارت بیمار و پیچیده استفاده می کند. با شروع یک بازی ترسناک گربه و موش، کلویی متوجه می شود که ترسناک ترین چیز در مورد سردخانه مرده نیست، بلکه زنده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم There's Something Wrong with the Children

5   - IMDB

مارگارت و بن با دوستان دیرینه الی و توماس و دو فرزند خردسالشان به سفر آخر هفته می روند. در نهایت، زمانی که بچهها پس از ناپدید شدن در جنگل یک شبه رفتار عجیبی از خود نشان میدهند، بن شروع به مشکوک شدن به چیزی فراطبیعی میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mercy Falls

4.2   - IMDB

گروهی از دوستان در جستجوی یک کابین گمشده به ارتفاعات اسکاتلند می روند. هنگامی که از تمدن دور شد، یک تراژدی غیرقابل پیش بینی برای گروه رخ می دهد و یک تصمیم بد منجر به سوء ظن، خیانت و قتل می شود.