لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Olympia

7.2   - IMDB

المپیا دوکاکیس برنده جایزه اسکار را در پشت صحنه در این نمایه مهربان یک نیویورکی سرسخت و گنجینه محبوب صحنه و صفحه نمایش دنبال کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chuck Steel: Night of the Trampires

6.6   - IMDB

این دیگر سال 1985 نیست... سال 1986 است، و چاک استیل به گفته رئیس او، کاپیتان جک شیت، "بهترین پلیس لعنت بر نیرو" است. اما حتی این بدجنس، مرتد، توپ شل، گرگ تنها، پلیس در لبه، که طبق قوانین بازی نمیکند، وقتی فرماندار لسآنجلس تصمیم میگیرد ساعات صدور مجوز برای باشگاهها و بارها را کاهش دهد، کارش قطع میشود. موجی غیرقابل توضیح از ناپدید شدنهای پرمخاطب در شهر. همه ناپدید شدگان وجه مشترک یکسانی دارند، صحنه جنایت غرق در خون اما بدون هیچ نشانی از قربانی. پلیس گیج می شود تا زمانی که یکی از قربانیان موفق به فرار می شود. چاک برای مصاحبه با قربانی در بیمارستان می رود اما با پیرمرد دیوانه ای روبرو می شود که خود را آبراهام ون رنتال معرفی می کند. او به چاک ناباور هشدار می دهد که بلای شیطانی در شرف فرود آمدن بر شهر لس آنجلس است - بلای TRAMPIRES - یک ترکیب جهش یافته از خون آشام و ولگرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Paris Education

6.4   - IMDB

اتین برای تحصیل در رشته فیلمسازی در دانشگاه سوربن به پاریس می آید. او با ماتیاس و ژان نوئل ملاقات می کند که در اشتیاق مشترک او به فیلم هستند. اما همانطور که آنها سال را صرف مطالعه می کنند، باید با چالش های دوستی و عشقی و همچنین انتخاب نبردهای هنری خود روبرو شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Death Wish

6.3   - IMDB

پدری ملایم پس از اینکه خانوادهاش در اثر یک عمل خشونتآمیز از هم میپاشد، به یک ماشین قتل تبدیل میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Image You Missed

6.6   - IMDB

یک فیلمساز ایرلندی از طریق آرشیو دهها ساله مککیگ از درگیریها در ایرلند شمالی، با میراث پدر جداشدهاش، مستندساز فقید، آرتور مککیگ دست و پنجه نرم میکند. با تکیه بر بیش از 30 سال فیلم منحصر به فرد و هرگز دیده نشده، "تصویر شما از دست رفته" یک فیلم مقاله تجربی است که تاریخچه "مشکلات" ایرلند شمالی را با داستان جستجوی پسری برای پدرش در هم می آمیزد. در این روند، فیلم یک رویارویی صریح بین دو فیلمساز متولد شده در لحظات مختلف سیاسی ایجاد می کند و تجربیات متضاد آنها از ناسیونالیسم ایرلندی، نقش تصاویر در مبارزات اجتماعی و ادعاهای متضاد مسئولیت شخصی و سیاسی را آشکار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Accused

7.1   - IMDB

دولورس زندگی یک دانشجوی کلاس بالاتر را داشت تا اینکه بهترین دوستش به طرز وحشیانه ای به قتل رسید. دو سال بعد، او تنها مظنون به جرمی است که توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده و او را در مرکز توجه عموم قرار داده است. دولورس روزهای خود را برای آماده شدن برای محاکمه می گذراند، در حالی که پدر و مادرش به عنوان تیمی آماده انجام هر کاری برای دفاع از دخترشان هستند، در خانه اش منزوی است. بهترین وکیل کافی نیست، آنها با وسواس اطراف او را کنترل می کنند: چگونه به نظر می رسد، چه کار می کند، می خورد و چه کسی را می بیند. اما با جلوتر رفتن محاکمه و افزایش فشار، سوء ظن و اسرار درون خانواده آشکار می شود. دولورس در گوشه، به طور فزاینده ای منزوی شده و درست زمانی که هر اشتباهی می تواند فاجعه بار باشد، کل استراتژی را در معرض خطر قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Nina

6.1   - IMDB

نینا، معلمی در اواسط 30 سالگی که برای بچه دار شدن تلاش می کند، به دنبال یک مادر جایگزین می گردد. به نظر می رسد که او به همراه همسرش یک نامزد ایده آل پیدا کرده است، اما نینا عاشق زنی می شود که می توانست فرزندش را به دنیا بیاورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Surviving the Wild

5.7   - IMDB

بر خلاف میل والدینش (که در بحبوحه طلاق کثیف هستند)، پسر جوانی خاکستر پدربزرگ مرده اش را می دزدد و با سگش به بیابان فرار می کند. پسر مصمم است به آرزوهای در حال مرگ پدربزرگ محبوبش جامه عمل بپوشاند و خاکستر خود را در بالای کوهی دورافتاده پخش کند. در طول این سفر خائنانه، پسر و سگ توسط روح پدربزرگش همراهی میشوند که به آنها در سفر کمک میکند، خانواده را دور هم جمع میکند و آخرین فرصت را به پسر میدهد تا خداحافظی کند.