ژانر جنگی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر جنگی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر جنگی
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر جنگی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال SEAL Team - Season 7

7.8   - IMDB

زندگی نیروهای نیروی دریایی نخبه هنگام آموزش، برنامهریزی و اجرای خطرناکترین مأموریتهایی که ایالات متحده آمریکا میتواند درخواست کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Tattooist of Auschwitz - Season 1

8   - IMDB

این داستان بر اساس رمانی با عنوان همنام، داستان واقعی زندگی واقعی لاله سوکولوف، یک زندانی یهودی است که در طول جنگ جهانی دوم وظیفه خالکوبی شماره شناسایی روی بازوهای زندانیان در اردوگاه کار اجباری آشویتس-بیرکناو را داشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم Before Dawn

5.3   - IMDB

این فیلم بلند با الهام از یادداشت های روزانه واقعی ANZAC های محلی، داستان ناگفته برخی از بزرگترین پیروزی های نظامی استرالیا را شرح می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Murder Company

5.3   - IMDB

در بحبوحه تهاجم روز D، به گروهی از سربازان آمریکایی دستور داده می شود تا یکی از اعضای مقاومت فرانسه را به پشت خطوط دشمن قاچاق کنند تا یک هدف با ارزش نازی ها را ترور کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fortunes of War

3.7   - IMDB

هنگامی که یک حمله مخفیانه در نرماندی اشتباه می شود، گروه کوچکی از کماندوهای بریتانیایی از همرزمان خود قطع می شوند. در انباری حفر شده و توسط نیروهای ورماخت محاصره شده اند، شانس بقای آنها ضعیف به نظر می رسد، تا اینکه یک کشف غیرمنتظره فرصتی برای فرار فراهم می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Shamrock Spitfire

5.3   - IMDB

داستان خلبان جنگنده ایرلندی Brendan ‘Paddy’ Finucane، که در سن 21 سالگی، جوانترین فرمانده بال در نیروی هوایی سلطنتی و یکی از بزرگترین و مشهورترین خلبانان جنگنده آن در طول جنگ جهانی دوم شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare

6.9   - IMDB

در سال 1940، وینستون چرچیل و یان فلمینگ یک سازمان جنگی مخفی را برای ارتش بریتانیا تشکیل دادند که مسیر جنگ جهانی دوم را تغییر داد و واحد عملیات سیاه مدرن را از طریق تکنیکهای جنگی غیرمتعارف و کاملاً «غیر جنتلمنانه» خود علیه نازیها نشان داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stockholm Bloodbath

4.6   - IMDB

آن و خواهر خواندهاش فریجا برای انتقام از کسانی که خانوادهشان را در مراسم عروسی آنف به قتل رساندند، به راه افتادند. در استکهلم، آنها به مبارزه سیاسی بین سوئد و دانمارک کشیده می شوند. این وقایع منجر به اعدام دسته جمعی به رهبری کریستین دوم پادشاه دانمارک شد.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری