ژانر دلهره آور زیر نویس فیلم و سریال

ژانر دلهره آور زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر دلهره آور
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر دلهره آور

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Dark Winds - Season 1

7.7   - IMDB

این تریلر روانشناختی دو افسر پلیس ناواهو، لیفرن و چی را در دهه 1970 در جنوب غربی دنبال میکند که در جستجوی سرنخهایی در یک پرونده قتل دوگانه وحشتناک، آنها را مجبور میکند تا باورهای معنوی خود را به چالش بکشند و با آسیب های گذشته شان کنار بیایند.

زیر‌نویس فارسی سریال Slow Horses - Season 1

7.9   - IMDB

این درام جاسوسی زودباور یک تیم ناکارآمد از ماموران MI5 - و رئیس نفرت انگیز آنها، جکسون لمب بدنام - را دنبال می کند که در دود و آینه های دنیای جاسوسی برای دفاع از انگلیس در برابر نیروهای شوم حرکت می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Tokyo Vice - Season 1

8   - IMDB

روایتی دست اول از ضرب و شتم پلیس متروپولیتن توکیو به دنبال جیک آدلستاین، روزنامه نگار آمریکایی که خود را در جوخه معاون پلیس توکیو برای افشای فساد جاسازی کرده است. بر اساس کتاب غیرداستانی جیک ادلشتاین به همین نام.

زیر‌نویس فارسی سریال Mayans M.C. - Season 4

7.6   - IMDB

داستان پس از مرگ جکس تلر، ازکیل ای. منشور در مرز کالی/مکزی. اکنون، EZ باید هویت جدید خود را در شهری که زمانی پسر طلایی با رویای آمریکایی در دستانش بود، پیدا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Peter Five Eight

3.4   - IMDB

سم، یک مشاور املاک به ظاهر متین و پر زرق و برق در یک جامعه کوچک کوهستانی، زمانی که مردی کاریزماتیک به نام پیتر یک روز در شهر ظاهر می شود، مشخص می شود که یک الکلی بی بند و بار و آشفته با رازی تاریک است. در حالی که او تلاش می کند زندگی خود را از هم باز کند، یک همکار مسن تر به نام برندا به دستور رئیس قدرتمند و در سایه خود، آقای لاک، هدف پیتر برای کسب اطلاعات قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Miss Scarlet & the Duke - Season 4

7.7   - IMDB

وقتی پدر الیزا اسکارلتز می میرد، او را بی پول رها می کند، اما او تصمیم می گیرد به آژانس کارآگاهی او ادامه دهد. با این حال، برای فعالیت در یک دنیای مردانه، او به یک شریک نیاز دارد - یک کارآگاه به نام دوک قدم به جلو بگذارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Slow Horses - Season 4

8.2   - IMDB

در فصل 4، یک بمب گذاری اسرار شخصی را منفجر می کند و پایه های ناپایدار اسلاف هاوس را متزلزل می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Stags - Season 1

5.4   - IMDB

گروهی از بریتانیایی ها به آمریکای جنوبی حمله کردند تا «آخرین هفته آزادی» استو را جشن بگیرند. اما وقتی یکی از آنها در فرودگاه میرود، آن قسمت آخر آزادی بیش از حد واقعی میشود. در زندان، یک سوال روشن می شود: آیا می دانید دوستان شما چه کسانی هستند؟

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری