ژانر درام زیر نویس فیلم و سریال

ژانر درام زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر درام
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر درام

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Irma Vep - Season 1

2   - IMDB

میرا یک ستاره سینمای آمریکایی است که از حرفهاش و جدایی اخیرش سرخورده شده است و به فرانسه میآید تا در نقش «ایرما وپ» در بازسازی فیلم کلاسیک فیلم صامت فرانسوی «Les Vampires» بازی کند. میرا که در پس زمینه یک تریلر جنایی ترسناک می گذرد، در حالی که تمایزات بین او و شخصیتی که بازی می کند شروع به محو شدن و ادغام می کند، درگیر مبارزه است.

زیر‌نویس فارسی سریال All Rise - Season 3

7   - IMDB

قضات، دادستانها و مدافعان عمومی لسآنجلس برای برقراری عدالت برای مردم در میان یک روند قانونی ناقص تلاش میکنند.

زیر‌نویس فارسی سریال For All Mankind - Season 3

8.1   - IMDB

فصل سوم جذاب، بینندگان را به یک دهه جدید می برد و به اوایل دهه 90 با مسابقه ای با اکتان بالا به سمت مرز سیاره ای جدید: مریخ حرکت می کند. سیاره سرخ نه تنها برای ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی به جبهه جدیدی در مسابقه فضایی تبدیل می شود، بلکه به یک تازه وارد غیرمنتظره با چیزهای زیادی برای اثبات و حتی بیشتر در خطر است. شخصیتهای ما وقتی جاه طلبی هایشان برای مریخ در تضاد قرار میگیرد و وفاداریهایشان مورد آزمایش قرار میگیرد، خود را رو به رو میکنند و یک زودپز ایجاد میکنند که به یک نتیجه نهایی میرسد.

زیر‌نویس فارسی سریال First Kill - Season 1

6.5   - IMDB

عاشق شدن برای نوجوانان ژولیت و کالیوپ دشوار است: یکی خون آشام است، دیگری یک شکارچی خون آشام - و هر دو آماده هستند تا اولین قتل خود را انجام دهند.

زیر‌نویس فارسی سریال Evil - Season 3

7.8   - IMDB

فصل سوم لحظاتی پس از پایان فصل دوم آغاز می شود: زمانی که دیوید و کریستن که به تازگی منصوب شده اند، می بوسند. این دو نه تنها باید از این واقعیت جدید جدید عبور کنند، بلکه باید با دخالت دیوید با "نهاد"، یک واحد جاسوسی در کلیسای کاتولیک، مبارزه کنند. در همین حین، بن متوجه می شود که مغزش از پرونده های حل نشده آنها در حال شکستن است و برای کمک به خواهرش مراجعه می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Becoming Elizabeth - Season 1

7   - IMDB

داستان جذاب زندگی اولیه نمادین ترین ملکه انگلیس، الیزابت تودور، یک نوجوان یتیم که در سفر خود برای به دست آوردن تاج سلطنت، درگیر سیاست های سیاسی دربار انگلیس شد.

زیر‌نویس فارسی سریال Roswell, New Mexico - Season 4

6.3   - IMDB

با تهدید جونز در پشت سر آنها، در رازول صلح آمیز متوجه میشویم که لیز مشغول تدریس است در حالی که مکس به شریک سابق خود در مورد سرقتهای اخیر بانک کمک میکند. زوجهای ما شاد و در حال رشد هستند، اما یک طوفان ناگهانی، همه را در مورد آنچه که قرار است پیش بیاید، دچار نگرانی میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال Slow Horses - Season 1

7.9   - IMDB

این درام جاسوسی زودباور یک تیم ناکارآمد از ماموران MI5 - و رئیس نفرت انگیز آنها، جکسون لمب بدنام - را دنبال می کند که در دود و آینه های دنیای جاسوسی برای دفاع از انگلیس در برابر نیروهای شوم حرکت می کنند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری