زیرنویس فیلم Night Watcher (2008)

نام فارسی فیلم : نگهبان شب (2008)

2.6
  • ژانر :   وحشت رمز و راز دلهره آور
  • کارگردان :   Will Gordh
  • سال انتشار :   2008
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Daniel Vincent Gordh-  Kelly Huddleston-  Christopher Kadish

خلاصه فارسی

پس از خودکشی غیرمنتظره مادرش، آنجلا در دوستی جدید خود با برایان آرامش پیدا می کند. یک روز او یک بسته وحشتناک حاوی یک نوار فضول دریافت می کند. نوار آخرین روزهای مادرش را به تصویر میکشد و نشان میدهد که کسی او را دنبال میکرده... تماشا میکرده است. با افزایش تعداد قربانیان در اطراف شهر، مشخص می شود که این تصادفی نیست. تصور می شد این مرگ ها خودکشی بوده است، اما حقیقت به مراتب بدتر است.


خلاصه انگلیسی

Following the unexpected suicide of her mother, Angela finds comfort in her new friendship with Brian. One day she receives a terrifying package containing a voyeuristic tape. The tape chronicles her mother’sfinal days and reveals that someone had been following…watching…stalking her. As the death toll around town rises, it becomes clear that this is no mere coincidence. The deaths were thought to be suicides, but the truth is far worse....


این فیلم با نام تجاری Night Watcher محصول کشور United States است.به کارگردانی Will Gordh و بازیگرانی چون Daniel Vincent Gordh,Kelly Huddleston,Christopher Kadish در ژانر وحشت,رمز و راز,دلهره آور در سال 2008 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Painter

4.6   - IMDB

یک مامور سابق سیا زمانی که زنی مرموز از گذشته خود دوباره ظاهر می شود به دنیای خطرناکی بازگردانده می شود. اکنون که توسط یک قاتل بی امان و یک برنامه عملیات سیاه سرکش قرار گرفته و هدف قرار گرفته است، باید به مهارت هایی که فکر می کرد در یک بازی بقای پرمخاطره پشت سر گذاشته است تکیه کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Night Swim

4.7   - IMDB

ری والر بازیکن سابق بیسبال که به دلیل یک بیماری دژنراتیو مجبور به بازنشستگی زودهنگام شده است به همراه همسر و دو فرزندش به خانه جدیدی نقل مکان می کند. او امیدوار است که استخر حیاط خلوت برای بچه ها سرگرم کننده باشد و فیزیوتراپی برای خودش فراهم کند. با این حال، یک راز تاریک از گذشته خانه به زودی نیروی بدخواهانه ای را آزاد می کند که خانواده را به اعماق وحشت اجتناب ناپذیر می کشاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Windigo

5.3   - IMDB

یک نوجوان بومی آمریکا یک دیو باستانی را زنده می کند تا از خانواده اش در برابر فروشندگان متابولیک محافظت کند، اما خونخواهی موجود را غیرقابل کنترل می بیند و خانواده را مجبور می کند تا قبل از تبدیل شدن به قربانیان بعدی نفرین را بشکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم True Justice: Family Ties

6.3   - IMDB

یک دانشجوی دانشکده حقوق با کمک دوستانش تصمیم می گیرد تا ثابت کند برادرش به اشتباه محکوم شده است. تنها راه برای پاک کردن نام او، یافتن قاتل واقعی است، اما هر چه نزدیکتر میشوند، خطر همه آنها بیشتر میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Husband's Seven Wives

5.2   - IMDB

مگی از ملاقات با زنی که همچنین ادعا می کند با همسرش آلن ازدواج کرده است، وحشت می کند. دشمنان در ابتدا، به زودی شبکهای از دروغها را پیرامون آلن و همسران زیادی که قبلاً از او گرفته بود، کشف میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم La Confesión

2   - IMDB

یک کشیش کاتولیک در مونت بلو، السالوادور، یک اتاق عمل مخفی در داخل کلیسا ایجاد کرده است تا اعضای انسانی افراد ربوده شده را بیرون بکشد و آنها را در بازار سیاه بفروشد.