لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Wave

6.6   - IMDB

اگرچه تئوریسازی شده است، اما زمانی که یک گذرگاه کوهستانی بالای آبدره زیبا و باریک Geiranger در نروژ فرو میریزد و سونامی به ارتفاع بیش از 300 فوت ایجاد میکند، هیچکس واقعاً آماده نیست. یک زمین شناس یکی از کسانی است که در این میان گیر کرده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Evil Bong 420

3.6   - IMDB

توپ های خود را صیقل دهید و به خطوط بروید. خرگوش از دنیای علف هرز شیطان بونگ فرار کرده و یک سالن بولینگ برهنه باز کرده است. افتتاحیه بزرگ است و توپها در حال غلتیدن هستند، سینهها میپرند و علفهای هرز فراوان است. وقتی دوستان قدیمیاش، لارنل و سارا لی به او کمک میکنند تا سرمایهگذاری تجاری جدیدش را جشن بگیرد، همه چیز در نهایت به دنبال خرگوش است، درست است؟ اشتباه! ایول بونگ در مسیر خرگوش داغ است. با کمک مرد قاتل Gingerdead، آنها بیشترین توپ های قرن را به هم می ریزند. اما مرد زنجفیلی وقتی میفهمد که راز تبدیل شدن به یک مرد واقعی، پاک کردن کلوچههایش است، برنامههایی برای خودش دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dark

8.7   - IMDB

یک زن جوان مضطرب باید با بدترین ترسهایش مقابله کند، وقتی خودش را به تنهایی در انباری در شهر نیویورک در جریان خاموشی سال 2003 گرفتار میبیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Yellow Flowers on the Green Grass

7.4   - IMDB

داستان بلوغ در حومه ویتنام در اواخر دهه 1980 اتفاق میافتد و از نگاه پسری 12 ساله به نام تیو روایت میشود. تیو و برادر کوچکترش توونگ به اشتراک می گذارند و همه چیز را با هم انجام می دهند. روزهای آنها مانند یک سفر عجیب و غریب و خنده دار پر از معصومیت، شگفتی، سردرگمی و ماجراهای کنجکاو است. توونگ اعتماد برادر بزرگترش را بت می داند و دائماً برای تأیید او تلاش می کند. اما در واقع، «اعتماد بیش از حد» تیو برای جبران ناامنی های شدید او است. تیو دائماً به برادر کوچکترش حسادت میکند، وقتی صحبت از نمرات، استعداد و محبت دختر همسایه، مون میشود. این منجر به یک عمل خشونت آمیز می شود که توونگ را فلج و در بستر می گذارد. تیو در کنار آمدن با وجدان خود تلاش می کند تا خود را نجات دهد و معنای واقعی برادری را کشف کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Thought Crimes: The Case of the Cannibal Cop

6.4   - IMDB

ژیلبرتو واله، افسر سابق نیویورکپید، که «پلیس آدمخوار» نام داشت، در مارس 2013 به توطئه برای ربودن و خوردن زنان محکوم شد. واله استدلال کرده بود که همه اینها یک خیال است، اما روایت پیگرد قانونی، هیئت منصفه را متقاعد کرد. داستان او نه تنها به خاطر جزئیات دلخراشش، بلکه به دلیل تصمیم مهمش در مورد مردی که بسیاری بیمار صفر را در روند رو به رشد پلیس فکری در سراسر کشور می دانند، تیتر خبرها شد. شامل مصاحبههای بیسابقه و صمیمی با واله و خانوادهاش، و همچنین بینشهایی از وکلا، روزنامهنگاران، متخصصان روانشناسی و کارشناسان جنایی، جنایات فکری: CCASE OF THE CANNIBAL COP این پرونده پیچیده را بررسی میکند و از او میپرسد که آیا کسی میتواند به خاطر او مجرم شناخته شود یا خیر. خطرناک ترین افکار او

زیر‌نویس فارسی فیلم One Wild Moment

6.2   - IMDB

آنتوان و لوران، دوستان قدیمی، تعطیلات خود را در کورس با دختران مربوطه خود می گذرانند: لونا هفده ساله و ماری هجده ساله. یک شب در ساحل، لونا لورن را اغوا می کند. لونا عاشق است، اما برای لورن این چیزی بیش از یک حواس پرتی لحظه ای نبود. لونا بدون اینکه نام معشوقش را فاش کند، به پدرش اعتماد می کند که به هر طریقی تلاش می کند تا بفهمد معشوقه دخترش کیست. راز تا کی می تواند پنهان بماند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Malaventura

4   - IMDB

در راه جشن سال، چهار دوست تصمیم میگیرند یک شوخی مدرسه قدیمی بازی کنند که آنها را به زندان میاندازد و زنجیرهای از وقایع را که در طول یک روز اتفاق میافتد، رها میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Come What May

6.7   - IMDB

در ماه مه 1940، نیروهای آلمانی وارد فرانسه شدند. مردم دهکده کوچکی از Pas-de-Calais که از پیشرفت دشمن ترسیده اند، بر اساس توصیه های استان تصمیم می گیرند که همه چیز را رها کنند تا به جاده بروند و به سمت ساحل فرار کنند.