ژانر ورزشی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر ورزشی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ورزشی
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ورزشی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال All American: Homecoming - Season 1

6.4   - IMDB

یک جوان امید به تنیس از بورلی هیلز و یک بازیکن بیسبال نخبه از شیکاگو را دنبال می کند که با خطرات بالای ورزش های دانشگاهی مبارزه می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rhythm Masters: A Mickey Hart Experience

2   - IMDB

«Rhythm Masters: A Mickey Hart Experience» داستانهایی از ورزشکاران افسانهای مانند جو مونتانا و مارشون لینچ گرفته تا شریل سوپس و جک نیکلاوس را ارائه میکند و بینشها و تجربیات شخصی خود را در مورد اینکه چگونه ورزش و موسیقی زبانی جهانی دارند به اشتراک میگذارند. این فیلم هنر پشت این دو دنیا را جشن میگیرد و نشان میدهد که چگونه آنها به یکدیگر الهام میبخشند و یکدیگر را ارتقا میدهند. جلوه های بصری چشمگیر و موسیقی متن خاطره انگیز، هر دو برای نشان دادن نبض و انرژی ای که موسیقی به ورزش می آورد و بالعکس کار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Untold: The Murder of Air McNair

5.6   - IMDB

استیو مک نیر یک اسطوره NFL بود که به نظر می رسید زندگی او به دلیل جنایت شور کوتاه شده بود. آیا این تراژدی هولناک بیش از آنچه که به نظر می رسد وجود دارد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Final Heat

4   - IMDB

صاحبان متاهل یک باشگاه تناسب اندام عملکردی مشکل دار، برنامه ای عالی برای جمع آوری پول دارند: آنها بهترین ورزشکاران را برای رقابت در بازی ها برای برنده شدن جایزه نقدی عظیم می آورند. آنها همه چیز را به سبک مستند ضبط می کنند تا ورزشکاران به اسرار خود اعتراف کنند. همانطور که تیم تمرین میکند، نفسها با هم برخورد میکنند، عصبانیتها شعلهور میشوند و چهرهای از گذشته تهدید میکند که تیم، باشگاه و زندگی آنها را نابود میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال All American: Homecoming - Season 3

6.4   - IMDB

سیمونه نگران تغییراتی است که در برینگستون رخ می دهد و می خواهد توجه را به مسائل جلب کند، اما همه چیز آنطور که انتظار می رود پیش نمی رود. مارکوس از یک منبع بعید به دنبال مشاوره است. جی آر در مورد آینده خود تصمیم می گیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال All American - Season 6

7.6   - IMDB

شروع سال تحصیلی جدید است و اسپنسر و جردن رسماً واجد شرایط ورود به پیش‌نویس NFL هستند و اسپنسر را در مرکز توجه رسانه‌ها قرار می‌دهد. اولیویا پس از اینکه در لندن تغییر کرده بود به لس آنجلس باز می گردد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Federer: Twelve Final Days

7.6   - IMDB

این فیلم که در اصل یک ویدیوی خانگی بود که هرگز برای تماشای عمومی در نظر گرفته نشده بود، آخرین فصل در حرفه تنیس افسانهای راجر فدرر را با حضور راجر، خانوادهاش و سه رقیب اصلیاش: رافائل نادال، نواک جوکوویچ و اندی موری به تصویر میکشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Challengers

7.3   - IMDB

تاشی، تنیسبازی که به مربیگری تبدیل شده بود، همسرش آرت را گرفته و او را به یک قهرمان گرند اسلم مشهور جهان تبدیل کرده است. برای اینکه او را از شکست های اخیرش خارج کند، او را برای یک رویداد "چلنجر" ثبت نام می کند - نزدیک به پایین ترین سطح مسابقات حرفه ای - جایی که او خود را در مقابل بهترین دوست سابقش و دوست پسر سابق تاشی می بیند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری