ژانر ماجراجویی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر ماجراجویی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ماجراجویی
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ماجراجویی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Ms. Marvel - Season 1

6.3   - IMDB

کامالا خان که یک دانش آموز عالی، گیمر مشتاق و فن-فیک نویس حریص است، علاقه خاصی به ابرقهرمانان، به ویژه کاپیتان مارول دارد. با این حال، او برای جا افتادن در خانه و مدرسه تلاش میکند - یعنی تا زمانی که قدرتهای فوقالعاده ای مانند قهرمانانی که همیشه به آنها نگاه میکرد به دست آورد. زندگی با قدرت های فوق العاده آسان تر است، درست است؟

زیر‌نویس فارسی سریال Fairfax - Season 2

5.3   - IMDB

رفیق پسر! هنگامی که خانه مد جدید در فیرفکس، آف-برایان، کفش مورد علاقه توپ تنیس را به زمین می اندازد، گروه گانگ یک شبه در بلوک اردو می زند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Boys Presents: Diabolical - Season 1

6.9   - IMDB

این مجموعه گلچین متحرک، مجموعهای از فیلمهای کوتاه متحرک بی احترامی و تکاندهنده، از میان برخی از بی هدفترین و دیوانهترین ذهنهای هالیوود امروزی است. هر قسمت تا اعماق آرنج در شکافهای نادیدهای از The Boys Universe فرو میرود.

زیر‌نویس فارسی سریال Star Trek: Strange New Worlds - Season 1

8.3   - IMDB

کریستوفر پایک، اسپاک و شماره یک را در سالهای قبل از سوار شدن کاپیتان کرک به ایالات متحده دنبال کنید. سازمانی، همانطور که آنها جهان های جدید در اطراف کهکشان را کشف می کنند. دنباله سری اصلی و کشف

زیر‌نویس فارسی سریال The Dragon Prince - Season 6

8.3   - IMDB

دو شاهزاده انسانی با قاتل جن که برای کشتن آنها فرستاده شده است پیوندی بعید ایجاد می کنند و در تلاشی حماسی برای برقراری صلح در سرزمین های متخاصم خود اقدام می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Masters of the Universe: Revolution - Season 1

7.5   - IMDB

Teela به نیروهای He-Man و دیگر استادان در تلاش برای نجات اترنیا از چنگال تاریکی می پیوندد.

زیر‌نویس فارسی سریال SWAT - Season 7

8.4   - IMDB

تیم به مکزیک می رود تا یک فراری را به ایالات متحده اسکورت کند، اما وقتی هوندو باید شاهد قدیمی مرتبط با پرونده را نجات دهد، همه چیز خراب می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Terminator Zero - Season 1

7   - IMDB

2022: جنگی در آینده برای چندین دهه بین معدود بازماندگان انسانی و ارتش بی پایان ماشینها در جریان است. 1997: هوش مصنوعی معروف به Skynet به خودآگاهی دست یافت و جنگ خود را علیه بشریت آغاز کرد. اسیر بین آینده و این گذشته، سربازی است که در زمان به عقب فرستاده می شود تا سرنوشت بشریت را تغییر دهد. او در سال 1997 وارد می شود تا از دانشمندی به نام مالکوم لی محافظت کند که برای راه اندازی یک سیستم هوش مصنوعی جدید طراحی شده برای رقابت با حمله قریب الوقوع اسکای نت به بشریت کار می کند. همانطور که مالکوم پیچیدگی های اخلاقی خلقت خود را بررسی می کند، توسط یک قاتل بی امان از آینده شکار می شود که برای همیشه سرنوشت سه فرزندش را تغییر می دهد.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری