ژانر انیمیشن زیر نویس فیلم و سریال

ژانر انیمیشن زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر انیمیشن
صفحه 1 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر انیمیشن

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Fairfax - Season 2

5.3   - IMDB

رفیق پسر! هنگامی که خانه مد جدید در فیرفکس، آف-برایان، کفش مورد علاقه توپ تنیس را به زمین می اندازد، گروه گانگ یک شبه در بلوک اردو می زند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Boys Presents: Diabolical - Season 1

6.9   - IMDB

این مجموعه گلچین متحرک، مجموعهای از فیلمهای کوتاه متحرک بی احترامی و تکاندهنده، از میان برخی از بی هدفترین و دیوانهترین ذهنهای هالیوود امروزی است. هر قسمت تا اعماق آرنج در شکافهای نادیدهای از The Boys Universe فرو میرود.

زیر‌نویس فارسی سریال Pinecone & Pony - Season 1

6.6   - IMDB

کتاب محبوب کیت بیتون در این مجموعه انیمیشن زنده می شود. Pinecon به عنوان یک جنگجو در تمرین، از هیچ چالشی نمی ترسد. خوشبختانه، پونی همیشه مطمئن میشود که Pinecone هرگز وارد سر او نشود. آنها با هم یاد می گیرند که زندگی می تواند یک ماجراجویی سرگرم کننده باشد.

زیر‌نویس فارسی سریال Undone - Season 2

8.2   - IMDB

در فصل دوم، آلما متوجه می شود که رازهای عمیق تری در گذشته خانواده او وجود دارد. با این حال، هیچ کس در خانواده او علاقه ای به کندوکاو در این حقایق ناراحت کننده ندارد - تا زمانی که او در نهایت بکا را متقاعد می کند که کمک کند. همانطور که خواهران به دنبال پاسخ هستند، آنها شبکه پیچیده ای از خاطرات و انگیزه هایی را که امروز آنها را شکل داده است، کشف می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Dragon Prince - Season 6

8.3   - IMDB

دو شاهزاده انسانی با قاتل جن که برای کشتن آنها فرستاده شده است پیوندی بعید ایجاد می کنند و در تلاشی حماسی برای برقراری صلح در سرزمین های متخاصم خود اقدام می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Masters of the Universe: Revolution - Season 1

7.5   - IMDB

Teela به نیروهای He-Man و دیگر استادان در تلاش برای نجات اترنیا از چنگال تاریکی می پیوندد.

زیر‌نویس فارسی سریال In the Know - Season 1

6.8   - IMDB

لورن کاسپین مجری برنامه In the Know، سومین برنامه مصاحبه پرمخاطب رادیویی عمومی است. او یک نمرود خوش نیت و ریاکار است. او همچنین یک عروسک استاپ موشن است.

زیر‌نویس فارسی سریال The Great North - Season 4

6.8   - IMDB

هام برای نوشتن یک سخنرانی برای سخنرانی انتخابی خود به خانواده‌اش کمک می‌کند و سه داستان رقابتی از جودی، بیف و هانی‌بی با الهام از تاپ گان، گود ویل هانتینگ و ماتریکس ارائه می‌کند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری