لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Wyrm

6.8   - IMDB

در یک جهان متناوب عجیب و غریب آیندهنگر و در عین حال مشابه، یک جوان تنها و شیفته دایناسورها تلاش میکند تا یک نیاز مدرسه منحصربهفرد را تکمیل کند یا در خطر عقب ماندن و تحمل یک عمر شرمندگی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Henry Glassie: Field Work

6.2   - IMDB

وقایع نگاری از سفرهای جهانی و یافته های فرهنگی منحصر به فرد هنری گلاسی فولکلوریست مشهور آمریکایی.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lovemobil

5.8   - IMDB

در کنار جاده های تاریک روستایی آلمان، روسپی های کشورهای خارجی در کاروان های قدیمی کار می کنند. در این دنیای عجیب، قتل یکی از زنان.

زیر‌نویس فارسی فیلم Louis Theroux: Surviving America's Most Hated Family

7.4   - IMDB

لویی برای بازدید از کلیسای باپتیست Westboro در پی مرگ رهبر آن بازمی گردد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kim Ji-young: Born 1982

7.3   - IMDB

کیم جی یونگ، یک زن معمولی در 30 سالگی، ناگهان نشانه هایی از سکونت دیگران مانند مادر مرحوم و خواهر بزرگترش و داستان های افراد مرتبط با او را نشان می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beautiful in the Morning

در ساحل بریتانیا، زیبا در صبح داستانی است در مورد ماریل، دختری که در یک تابستان با زنان خانواده اش ارتباط برقرار می کند، فقط برای اینکه با ورود یک غریبه سرزده از هم جدا شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Blizzard of Souls

7.3   - IMDB

داستان عشق آرتور شانزده ساله با جنگ جهانی اول قطع می شود. پس از از دست دادن مادر و خانه اش، او با پیوستن به ارتش تسلی پیدا می کند، زیرا این اولین بار است که اجازه حضور گردان های ملی در امپراتوری روسیه را می دهند. اما جنگ چیزی شبیه به تصور آرتور نیست - بدون شکوه و انصاف. وحشیانه و دردناک است. آرتورز اکنون کاملاً تنها است زیرا جنگ جان پدر و برادرش را می گیرد. همچنین هیچ پیشرفتی در حل سریع وعده داده شده جنگ و بازگشت به موقع به وطن حاصل نشده است. آرتورز با این تصور که تنها او به بازگشت به وطن اهمیت می دهد و وطنش فقط یک زمین بازی برای ملت های دیگر است، آرتورز برای نبرد نهایی قدرت پیدا می کند و در نهایت به خانه بازمی گردد تا همه چیز را از صفر شروع کند، درست مانند کشور تازه متولد شده اش.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Divine Move 2: The Wrathful

6.4   - IMDB

در دهه 1990، زمانی که تب قمار Go کره را فرا گرفت، گی سو همه چیز را از دست داد زیرا پدرش با وسواس قمار می کرد تا جایی که چیزی باقی نمانده بود. گوی سو که در دنیا تنها می ماند، با یک مربی و معلم گو، ایل دو، ملاقات می کند و آموزش های بدی را پشت سر می گذارد تا استاد بزرگ Go شود. او برای انتقام از دنیایی که زندگی او را نابود کرده است، تصمیم می گیرد، اما به زودی خود را تحت تعقیب یک فرد تنها ناشناس می بیند که به دنبال انتقام گیری خود است.