زیرنویس سریال Hannah Montana - Season 3 (2009)

نام فارسی سریال : هانا مونتانا - فصل 3 (2009)

  • ژانر :   کمدی خانوادگی کمدی (تلویزیونی)
  • کارگردان :   Richard Correll Barry O Brien Michael Poryes
  • سال انتشار :   2009
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Miley Cyrus-  Emily Osment-  Jason Earles

خلاصه فارسی

متفاوت از دو فصل قبل، فصل 3 هانا مونتانا بیشتر بر نحوه رشد شخصیت ها متمرکز است. مایلی از رانندگی درآمد کسب می کند و حساب بانکی خود را می گیرد در حالی که هانا ظاهر جدیدی پیدا کرده است.


خلاصه انگلیسی

Different from the previous two seasons, Season 3 of Hannah Montana centers more on how the characters grow up. Miley earns to drive, and gets her own bank account while Hannah has grown up into a new look.


این سریال با نام تجاری Hannah Montana - Season 3 محصول کشور United States است.به کارگردانی Richard Correll,Barry O Brien,Michael Poryes و بازیگرانی چون Miley Cyrus,Emily Osment,Jason Earles در ژانر کمدی,خانوادگی,کمدی (تلویزیونی) در سال 2009 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Romantic Getaway - Season 1

یک زوج متاهل معمولی که تلاش می کنند مجرم باشند. همه به خاطر یک آرزوی خود برای داشتن خانواده. از آنجایی که آنها با مبارزه بسیار آشنا برای بسیاری از زوجها - تلاش برای باردار شدن - روبرو میشوند، این زوج فرآیند IVF را آغاز میکنند، اما چرخش و چرخش وجوه 50 هزار پوندی دزدیده شده (به شکل بیتکوین) به این معنی است که زندگی روزمره آنها چیزی جز معمولی

زیر‌نویس فارسی سریال Freeridge - Season 1

چهار دوست نوجوان پس از اینکه به نظر می رسد یک جعبه قدیمی عجیب و غریب بدبختی - و بیشتر - را به زندگی آنها وارد می کند، برای برگرداندن یک نفرین کار می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال That '90s Show - Season 1

7   - IMDB

دونا و اریک چهارم ژوئیه را در خانه والدینش در پوینت پلیس می گذرانند، جایی که دخترشان لیا تأثیری بر دیگر نوجوانان شهر می گذارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Animal Control - Season 1

7   - IMDB

این کمدی تک دوربینی گروهی از کارگران محلی کنترل حیوانات را دنبال می کند که زندگی آنها به دلیل ساده بودن حیوانات پیچیده است، اما انسان ها نه.

زیر‌نویس فارسی سریال Toast of Tinseltown - Season 1

7.5   - IMDB

استیون توست شکنجهشده به زمین بازی بازیگر اصلی - هالیوود نقل مکان میکند. مطمئناً این بار او تحسینی را که بسیار شایسته آن است دریافت خواهد کرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Rebelde - Season 1

6.9   - IMDB

به مدرسه Elite Way برگردید زیرا نسل جدیدی از دانش آموزان امیدوارند در نبرد باندها پیروز شوند.