لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Reprise

7.3   - IMDB

دو دوست رقابتی که با آرزوهای ادبی و شور و نشاط جوانی تغذیه می شوند، دردهای عشق، افسردگی و مشاغل رو به رشد را تحمل می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Righteous Ties

چی سونگ که یک مافیای عجیب و غریب اما وفادار است به خاطر نقشی که در یک درگیری باندی داشت به زندان فرستاده می شود. اما هنگامی که والدینش مورد حمله اوباش رقیب قرار میگیرند و افراد خودش هیچ اقدامی نمیکنند، او متوجه میشود که یک دهه وفاداری به باند بیهوده شده است. او که مصمم به رویارویی با رئیس خود است، راهی برای فرار از زندان با هم زندانیانش پیدا می کند. در همین حال، به دوستش جو جونگ وظیفه داده می شود که چی سونگ را متوقف کند و او را مجبور می کند بین پیوند دوستی و وفاداری به باند یکی را انتخاب کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Lives of Others

8.4   - IMDB

داستان عاشقانه غم انگیز در برلین شرقی با پس زمینه یک فرهنگ مخفی تحت کنترل استازی. کاپیتان استاسی به ویلر دستور داده می شود که نویسنده دریمن را دنبال کند و عمیق تر و عمیق تر در زندگی او فرو می رود تا زمانی که به آستانه شک در سیستم برسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Basilisk: The Serpent King

3.4   - IMDB

دو هزار سال پیش، یک پادشاه لیبی دارای یک ریحان (اژدهای مار مانند) است که مردم را متحجر میکند و در هنگام خورشید گرفتگی با عصای طلایی دچار همان سرنوشت میشود. هم این و هم چندین قربانی توسط اکسپدیشن باستان شناس مدرن هریسون %27هری%27 مک کول حفاری شده اند. با وجود هشدار مرموز مردم محلی قبیله، همه چیز به موزه دانشگاه کلرادو او می رود. همه اینها در طی یک ماه گرفتگی دیگر به نمایش گذاشته می شود که منجر به احیای هیولا می شود. هری و تعدادی از دوستانش باید دوباره سعی کنند هیولا را متحجر کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم 16 Blocks

6.6   - IMDB

16 بلوک به کارگردانی ریچارد دانر، داستان جک مازلی، یک کارآگاه سوخته است. به او وظیفه انتقال یک محکوم تند صحبت از زندان به دادگاهی در 16 بلوک آن طرفتر محول شده است. با این حال، در طول راه، او متوجه می شود که کل پلیس نیویورک خواهان مرگ محکوم است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Santa Clause 3 The Escape Clause

4.8   - IMDB

The Santa Clause 3: The Escape Clause یک فیلم ماجرایی کمدی فانتزی کریسمس آمریکایی است که داستان بابا نوئل، مستعار اسکات کالوین را روایت می کند که با وظیفه ای مضاعف روبرو می شود: چگونه خانواده جدیدش را راضی نگه دارد، و چگونه جلوی جک فراست را بگیرد. کریسمس.