زیرنویس فیلم The Lives of Others (2006)

نام فارسی فیلم : زندگی دیگران (2006)

8.4
  • ژانر :   درام رمز و راز دلهره آور
  • کارگردان :   Florian Henckel von Donnersmarck
  • سال انتشار :   2006
  • محصول کشور :   Germany France
  • بازیگران :   Martina Gedeck-  Ulrich Mühe-  Sebastian Koch

خلاصه فارسی

داستان عاشقانه غم انگیز در برلین شرقی با پس زمینه یک فرهنگ مخفی تحت کنترل استازی. کاپیتان استاسی به ویلر دستور داده می شود که نویسنده دریمن را دنبال کند و عمیق تر و عمیق تر در زندگی او فرو می رود تا زمانی که به آستانه شک در سیستم برسد.


خلاصه انگلیسی

A tragic love story set in East Berlin with the backdrop of an undercover Stasi controlled culture. Stasi captain Wieler is ordered to follow author Dreyman and plunges deeper and deeper into his life until he reaches the threshold of doubting the system.


این فیلم با نام تجاری The Lives of Others محصول کشور Germany,France است.به کارگردانی Florian Henckel von Donnersmarck و بازیگرانی چون Martina Gedeck,Ulrich Mühe,Sebastian Koch در ژانر درام,رمز و راز,دلهره آور در سال 2006 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Painter

4.6   - IMDB

یک مامور سابق سیا زمانی که زنی مرموز از گذشته خود دوباره ظاهر می شود به دنیای خطرناکی بازگردانده می شود. اکنون که توسط یک قاتل بی امان و یک برنامه عملیات سیاه سرکش قرار گرفته و هدف قرار گرفته است، باید به مهارت هایی که فکر می کرد در یک بازی بقای پرمخاطره پشت سر گذاشته است تکیه کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battlebox

4   - IMDB

با حمله ناگهانی ژاپنی ها، سرلشکر بریتانیایی مالتبی و افسران ارشدش با تصمیم مبارزه تا سرحد مرگ یا ارائه تسلیم تحقیرآمیز مستعمره بریتانیا هنگ کنگ دست و پنجه نرم می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Plane

7   - IMDB

پس از یک کار قهرمانانه فرود موفقیت آمیز هواپیمای آسیب دیده خود در طوفان در یک منطقه جنگی، یک خلبان نترس خود را بین دستور کار چندین شبه نظامی که قصد گروگان گرفتن هواپیما و مسافرانش را دارند، می یابد.