زیرنویس فیلم Dark Light (2021)

نام فارسی فیلم : نور تاریک (2021)

4.4
  • ژانر :   درام دلهره آور
  • کارگردان :   Damian Chapa
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Damian Chapa-  Luke O'Brien-  Gabriel O'Brien Chapa

خلاصه فارسی

سانی پیترا قبلا برای واحد جنایی لس آنجلس Occult کار می کرد. سانی خود را در حال تحقیق در مورد یک قتل مرموز در جزیره زیبای ایرلند می بیند و از مجموعه ای از قتل های شیطان پرده می کند.


خلاصه انگلیسی

Sonny Pietra used to work for the Los Angeles Occult crime unit. Sonny finds himself investigating a mysterious set of murders on the beautiful island of Ireland and unveils a set of satanic murders.


این فیلم با نام تجاری Dark Light محصول کشور United States است.به کارگردانی Damian Chapa و بازیگرانی چون Damian Chapa,Luke O'Brien,Gabriel O'Brien Chapa در ژانر ,درام,دلهره آور در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Painter

4.6   - IMDB

یک مامور سابق سیا زمانی که زنی مرموز از گذشته خود دوباره ظاهر می شود به دنیای خطرناکی بازگردانده می شود. اکنون که توسط یک قاتل بی امان و یک برنامه عملیات سیاه سرکش قرار گرفته و هدف قرار گرفته است، باید به مهارت هایی که فکر می کرد در یک بازی بقای پرمخاطره پشت سر گذاشته است تکیه کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Bastard Sons

4.8   - IMDB

با کشته شدن پدر وینسنت دامیانو، رئیس خانواده، زندگی گروهی از تبهکاران سازمان یافته مختل می شود. برادران «حرامزاده» وینسنت، گروهی از روحهای یتیمی که او با هم بزرگ کرده است، تصور میکنند که چه کسی پدرشان را کشته است... شریک زندگیاش رم. حرامزاده ها در تلاشی شجاعانه و حساب شده برای به دست آوردن دوباره تجارت و انتقام گرفتن از رم، جنگی همه جانبه را برای بدست آوردن پوند گوشت خود به راه می اندازند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battlebox

4   - IMDB

با حمله ناگهانی ژاپنی ها، سرلشکر بریتانیایی مالتبی و افسران ارشدش با تصمیم مبارزه تا سرحد مرگ یا ارائه تسلیم تحقیرآمیز مستعمره بریتانیا هنگ کنگ دست و پنجه نرم می کنند.