بازیگر فیلم و سریال Louis Gossett Jr (لوئیس گوست جونیور)

Louis Gossett Jr. - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 2½" (1.89 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   May 27, 1936 in Brooklyn, New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : An Officer and a Gentleman Sgt. Emil Foley(1982), Enemy Mine Drac(1985), Jaws 3-D Calvin Bouchard(1983)

بیوگرافی فارسی

Louis Gossett Jr. یکی از بازیگرهای مورد احترام و محبوب در صحنه ، صفحه و تلویزیون است و همچنین نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان برجسته ای است. خارج از صفحه نمایش او یک فعال اجتماعی ، مربی و نویسنده است که به غنی سازی زندگی دیگران اختصاص دارد. Gossett اولین آفریقایی-آمریکایی بود که برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد ...


بیوگرافی انگلیسی

Louis Gossett Jr. is one of the most respected and beloved actors on stage, screen and television and is also an accomplished writer, producer and director. Off-screen he is a social activist, educator and author dedicated to enriching the lives of others. Gossett was the first African-American to win the Academy Award for Best Supporting Actor ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Skin Game

7   - IMDB

کوئینسی درو و جیسون اورورک، یک جفت دوست و کلاهبردار - اولی سفیدپوست، دومی یک سیاه پوست آزاد متولد شمال - از شهری به شهر دیگر در غرب آمریکا قبل از جنگ داخلی سفر می کنند. در کلاهبرداری خود، کوئینسی جیسون را به بردگی می فروشد، او را آزاد می کند و هر دو به شهر بعدی مکنده ها می روند. . . تا زمانی که یک کلاهبردار اشتباه، جیسون را به خطر واقعی می کشاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Choirboys

5.6   - IMDB

گروهی از پلیس های لس آنجلس تصمیم می گیرند با انجام اشکال مختلف فسق پس از ساعت کاری، برخی از فشارهای شغلی خود را از بین ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cover-Up

4.3   - IMDB

مایک اندرسون، یک گزارشگر آمریکایی سرسخت در یک مأموریت خطرناک خارجی، وقتی زندگی خود را در خطر می بیند که هزارتوی مرگبار دسیسه سیاسی را کشف می کند که زندگی هزاران نفر را تهدید می کند. اندرسون، یک روزنامهنگار تحقیقی برجسته و تفنگدار سابق آمریکایی، که برای تحقیق درباره یک حمله مرموز و مرگبار به یک پایگاه دریایی ایالات متحده در خارج از کشور اعزام شده است، خود را در محل آشنا مییابد. غریزه او را وادار می کند توضیحات رسمی سیا را که به یک گروه تروریستی ناشناخته به نام اکتبر سیاه اشاره می کند، زیر سوال ببرد. او به تنهایی، و تنها با آموزش رزمی و عزم خود برای کشف حقیقت مسلح است، او قصد دارد یک شبکه سیاسی پیچیده و خطرناک را افشا کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری