بازیگر فیلم و سریال Michael Sheen (مایکل شین)

Michael Sheen - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10" (1.78 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 5, 1969 in Newport, Gwent, Wales, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Masters of Sex Dr. William Masters(2013-2016), Frost/Nixon David Frost(2008), The Queen Tony Blair(2006)

بیوگرافی فارسی

حتی اگر او نزدیک به یک دهه صحنه لندن را آتش زده بود - و در چندین فیلم ظاهر شده بود - مایکل شین واقعاً توسط مخاطبان آمریکایی "کشف نشده" بود تا زمان تحسین منتقدان وی به عنوان ولفگانگ آمادئوس موتزارت در احیای برادوی 1999 " Amadeus ". شین در نیوپورت ، ولز ، تنها پسر ایرین (توماس) و میریك شین متولد شد ...


بیوگرافی انگلیسی

Even though he had burned up the London stage for nearly a decade--and appeared in several films--Michael Sheen was not really "discovered" by American audiences until his critically-acclaimed turn as Wolfgang Amadeus Mozart in the 1999 Broadway revival of "Amadeus". Sheen was born in Newport, Wales, the only son of Irene (Thomas) and Meyrick Sheen...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Echo Boomers

5.6   - IMDB

بر اساس یک داستان واقعی، پنج فارغ التحصیل کالج تصمیم می گیرند بهترین راه برای بازگشت به اقتصاد ناعادلانه و زندگی کردن به زندگی ای که همیشه می خواستند این است که از ثروتمندترین شیکاگو بدزدند و به خودشان بدهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Last Train to Christmas

6   - IMDB

تونی تاورز یک مدیر موفق کلوپ شبانه در سال 1985 است، یک سلبریتی محلی و با زنی بسیار جوانتر به نام سو نامزد کرده است. اما زمانی که او برای دیدار خانوادگی کریسمس به ناتینگهام سفر می کند، اوضاع کمی عجیب می شود. تونی متوجه می شود که با بالا و پایین رفتن این قطار سرنوشت ساز، می تواند خود را به جلو و عقب به مراحل مختلف زندگی خود برساند. نه تنها این، بلکه اقداماتی که او در یک کالسکه انجام می دهد مستقیماً بر زندگی او در کالسکه بعدی تأثیر می گذارد. سوال این است که آیا تونی می تواند زندگی خود - و زندگی افرادی را که دوستشان دارد - به سمت بهتر شدن تغییر دهد یا فقط اوضاع را بدتر خواهد کرد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Night's End

3.9   - IMDB

یک بسته مضطرب ناخواسته به یک آپارتمان خالی از سکنه نقل مکان می کند و یک غریبه مرموز را استخدام می کند تا جن گیری را انجام دهد که چرخشی وحشتناک به خود می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Quarry

8.2   - IMDB

یک دریفت (شی ویگام) یک واعظ دوره گرد را می کشد و جای او را در کلیسایی در شهر کوچک می گیرد، اما رئیس پلیس (مایکل شانون) به بازی ناپسند مشکوک می شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری