لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Tribal - Season 2

5.8   - IMDB

تحقیق در مورد اینکه چه کسی سیدنی را کشته است. سم و بوک با عواقب ناشی از کشف مقبره اجساد بومی کشته شده در زیر شهر برخورد می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Tourist - Season 1

7   - IMDB

وقتی مردی بدون هیچ خاطرهای در حومه استرالیا از خواب بیدار میشود، باید از سرنخهایی که در اختیار دارد برای کشف هویت خود استفاده کند تا گذشتهاش به او برسد.

زیر‌نویس فارسی سریال Next Level Chef - Season 1

6.9   - IMDB

تکامل بعدی در مسابقات آشپزی، زیرا گوردون رمزی یک دستکش آشپزی منحصر به فرد را طراحی کرده است، که در یک صحنه نمادین در سه طبقه قرار دارد، هر طبقه شامل آشپزخانه ای خیره کننده متفاوت است. از طبقه فوقانی درخشان گرفته تا پایین چالش برانگیز زیرزمین، مواد تشکیل دهنده با محیط مطابقت دارند، زیرا رمزی معتقد است آزمون واقعی سرآشپزهای بزرگ نه تنها این است که در بهترین شرایط چه کاری می توانند انجام دهند، بلکه این است که چه نوع جادویی می توانند در آن ایجاد کنند. بدترین!

زیر‌نویس فارسی سریال The Cleaning Lady - Season 1

7   - IMDB

یک پزشک باهوش برای نجات پسر بیمارش برای درمان پزشکی به ایالات متحده می آید. اما هنگامی که سیستم شکست می خورد و او را به مخفی شدن سوق می دهد، او حاضر نیست مورد ضرب و شتم قرار گیرد و به حاشیه رانده شود. در عوض، او تبدیل به یک خانم نظافتچی برای اوباش می شود و بازی را با قوانین خودش شروع می کند

زیر‌نویس فارسی سریال 9-1-1: Lone Star - Season 3

7.2   - IMDB

یک جبهه سرد غیرمنتظره در قطب شمال، طوفان یخی را به آستین و انواع شرایط اضطراری مرتبط با آب و هوا می آورد. در همین حال، اوون با عواقب بسته شدن 126 سروکار دارد، زیرا تامی، T.K. و جیلیان در شغل جدیدی مستقر می شوند و جاد و گریس برای تولد اولین نوزاد خود آماده می شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Kenan - Season 2

5.9   - IMDB

با کمک گری، کنان برای یک برنامه دوستیابی ثبت نام می کند که ممکن است آماده نباشد در حالی که ریک یک قرار جالب برای خودش دارد. وقتی میکا و پم در موقعیتی نامطلوب توسط یک عکاس تبلوید گرفتار می شود، برای کمک به تامی استراتژی می اندیشند.

زیر‌نویس فارسی سریال This Is Us - Season 6

8.7   - IMDB

سه نفر بزرگ تولد 41 سالگی خود را جشن می گیرند.

زیر‌نویس فارسی سریال Workin' Moms - Season 6

7.8   - IMDB

کیت با اضافه شدن غیرمنتظرهای به خانواده فاستر دست و پنجه نرم میکند، زیرا مشکلی تهدید میکند که همه چیزهایی را که او در محل کار ساخته است باز کند. آن متوجه می شود که می توانید دختر را به شهر برگردانید، اما مشکلات شهر کوچک او را نمی توان پشت سر گذاشت. جنی متوجه می شود که روابط بین دفتری ممکن است کمی آشفته تر از حد انتظار باشد. پاورهاوس اسلون دوباره برگشته و آن را در اتاق هیئت مدیره می کشد، اما شاید در برنامه زندگی شخصی او فضای بیشتری نسبت به آنچه فکر می کرد وجود داشته باشد. وال برای اولین بار پس از مدت ها تغییر واقعی را در نظر می گیرد. وقتی صحبت از کار، خانواده و داشتن همه چیز به میان میآید... برقراری تعادل یک تجارت متزلزل است.