بازیگر فیلم و سریال Al Pacino (آل پاچینو)

Al Pacino - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   April 25, 1940 in Manhattan, New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Serpico Serpico(1973), The Godfather Michael Corleone(1972), Dog Day Afternoon Sonny(1975)

بیوگرافی فارسی

یکی از بزرگترین بازیگران تاریخ سینما ، آل پاچینو خود را در یکی از پر جنب و جوش ترین دهه های سینما یعنی دهه 1970 تاسیس کرد و به چهره ای ماندگار و نمادین در جهان فیلم های آمریکایی تبدیل شده است. آلفردو جیمز پاچینو در 25 آوریل 1940 در منهتن شهر نیویورک در یک خانواده ایتالیایی-آمریکایی متولد شد. والدینش ، رز (جراردی) ...


بیوگرافی انگلیسی

One of the greatest actors in all of film history, Al Pacino established himself during one of cinema's most vibrant decades, the 1970s, and has become an enduring and iconic figure in the world of American movies. Alfredo James Pacino was born on April 25, 1940 in Manhattan, New York City, to an Italian-American family. His parents, Rose (Gerardi)...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم 88 Minutes

5.9   - IMDB

روانپزشک قانونی دکتر جک گرام (آل پاچینو) در محاکمه قاتل زنجیره ای مظنون جان فورستر (نیل مک دونا) که توسط پلیس لقب "قاتل سیاتل" را گرفته است، شهادت می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم House of Gucci

6.6   - IMDB

هنگامی که پاتریزیا رگیانی، یک فرد خارجی از ابتدا فروتنانه، با خانواده گوچی ازدواج می کند، جاه طلبی لجام گسیخته او شروع به افشای میراث خانواده می کند و مارپیچی بی پروا از خیانت، انحطاط، انتقام، و در نهایت... قتل را به راه می اندازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم American Traitor: The Trial of Axis Sally

5.6   - IMDB

یک زن آمریکایی به نام میلدرد گیلارز تبلیغات نازی ها را در طول جنگ جهانی دوم پخش می کرد. GI های آمریکایی که همزمان او را دوست داشتند و از او متنفر بودند به او لقب Axis Sally را دادند. این داستان بیننده را در تاریکی ماشین تبلیغاتی پر از نفرت رایش سوم، دستگیری نهایی سالی و محاکمه بعدی به جرم خیانت در واشنگتن دی سی پس از جنگ فرو می برد.::Vance Owen و Darryl Hicks.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری