بازیگر فیلم و سریال Christopher Walken (کریستوفر واکن)

Christopher Walken - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' (1.83 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   March 31, 1943 in Astoria, Queens, New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Hairspray Wilbur Turnblad(2007), The Deer Hunter Nick(1978), Catch Me If You Can Frank Abagnale(2002)

بیوگرافی فارسی

بازیگر نقش برجسته و بازیگر نقش برجسته عصبی صحنه و فیلم های آمریکایی ، با موهای ماسه ای رنگی ، چهره کم رنگ و تمایل کمی عصبی. او به دلیل بازی در فیلم The Deer Hunter (1978) به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن جایزه اسکار گرفت و در نقش های شخصیتی اکثرا دیده شده است ، غالباً از نظر روانی افراد ناپایدار را به تصویر می کشد ، هرچند که ...


بیوگرافی انگلیسی

Nervous-looking lead and supporting actor of the American stage and films, with sandy colored hair, pale complexion and a somewhat nervous disposition. He won an Oscar as Best Supporting Actor for his performance in The Deer Hunter (1978), and has been seen in mostly character roles, often portraying psychologically unstable individuals, though ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Adventures of a Private Eye

4.2   - IMDB

در حالی که یک کارآگاه خصوصی در تعطیلات به سر می برد، دستیار نه چندان باهوش او این کار را به عهده می گیرد تا پرونده ای را که وارد می شود، حل کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beowulf

6.3   - IMDB

بیوولف سرگردانی است که در مورد موجودی انسان خوار به نام گرندل میآموزد که در شب میآید تا جنگجویان به دام افتاده در پاسگاه را ببلعد. Outpost توسط Hrothgar اداره می شود. او یک دختر دارد که ممکن است شوهرش توسط فرمانده پاسگاه به قتل رسیده باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Night Watcher

2.6   - IMDB

پس از خودکشی غیرمنتظره مادرش، آنجلا در دوستی جدید خود با برایان آرامش پیدا می کند. یک روز او یک بسته وحشتناک حاوی یک نوار فضول دریافت می کند. نوار آخرین روزهای مادرش را به تصویر میکشد و نشان میدهد که کسی او را دنبال میکرده... تماشا میکرده است. با افزایش تعداد قربانیان در اطراف شهر، مشخص می شود که این تصادفی نیست. تصور می شد این مرگ ها خودکشی بوده است، اما حقیقت به مراتب بدتر است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Fight

5.6   - IMDB

تینا در یک شهر ساحلی آرام زندگی می کند، اما زندگی او چیزی جز آرام است - مادرش تهدید می کند که پدرش را ترک می کند، دخترش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و او و همسرش میک در حال شعبده بازی های تمام وقت و سه فرزند هستند. تینا که مصمم است این اختلال را کنار بگذارد و شیاطین درونی خود را شکست دهد، دستکش های رزمی خود را به تن می کند - به معنای واقعی کلمه، پا به رینگ بوکس می گذارد تا نگرانی های خود را از بین ببرد و ارزش خود را بالا ببرد. اما آیا او آنچه را که برای رها کردن خانوادهاش از طنابها و پیروز شدن لازم است را دارد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم The Tangle

4.3   - IMDB

فیلم علمی تخیلی غنایی از کریستوفر سورن کلی.::الیشا ماری متیوز

زیر‌نویس فارسی فیلم The Other Side of Heaven 2: Fire of Faith

5.4   - IMDB

دنباله فیلم مبتنی بر ایمان محصول 2001.

زیر‌نویس فارسی سریال How I Met Your Father - Season 1

5.7   - IMDB

در آینده ای نزدیک، سوفی داستان آشنایی با پدرش را برای پسرش تعریف می کند: داستانی که ما را به سال 2021 بازمی گرداند، جایی که سوفی و ​​گروه نزدیکش از دوستانش در میانه فهمیدن اینکه چه کسی هستند، چه چیزی هستند. آنها از زندگی می خواهند و چگونه در عصر برنامه های دوستیابی و گزینه های بی حد و حصر عاشق شوند

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری