لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Friends - Season 3

دوستان - فصل 3 همچنان درگیر مشکلاتی است که حول زندگی شش دوست می چرخد: ریچل شروع به کار در بلومینگدیل می کند. راس به همکار ریچل - مارک - حسادت می کند. راس در حالت مستی با زن دیگری خوابید که رابطه او با ریچل را به هم زد. در همین حال، چندلر برای مقابله با جدایی آنها دشوار است زیرا او را به یاد طلاق والدینش می اندازد. فیبی با پیچیدگی خانواده اش آشنا می شود. جوی با شریک بازیگری خود کیت رابطه برقرار می کند، در حالی که مونیکا رابطه کوتاهی را با میلیونر پیت بکر آغاز می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Home Improvement - Season 6

7.2   - IMDB

تیم در روال صبحگاهی خود قرار می گیرد و جیل می خواهد که او کمی انعطاف پذیرتر باشد. هر کدام از آنها رویاهای خود را در مورد چگونگی زندگی آنها در دوران بزرگسالی می بینند که هر کدام به همان اندازه آزاردهنده هستند. تیم و جیل برای یادگیری مهارت های ارتباطی بیشتر به کارگاه ازدواج می روند. تیم در مورد ایرادات جیل به همه می گوید. جیل به تحصیلات خود در روانشناسی می بالد.

زیر‌نویس فارسی سریال Goosebumps - Season 2

6.3   - IMDB

فصل 2 شروع می شود زیرا سامانتا بیرد دست و پا چلفتی به یک خبرنامه عجیب و غریب کمک می کند تا راه خود را به خانه بیاندازد ، آن زن به او یک آمپول می دهد که آرزو می کند-اما آرزوها باعث بدبختی برای همه افراد اطراف خود می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Married With Children - Season 11

5.1   - IMDB

فصل 11 - فصل پایانی با Bud آغاز می شود و متوجه می شود که آریل با شرایط تهدید کننده زندگی روشن می شود و تصمیم گرفته است یک گردباد جعلی را برای گرفتن برخی از آریل در حالی که به دنبال پناهگاه در زیرزمین بوندیس هستند ، برپا کنند.