زیرنویس فیلم Theres Something Wrong with the Children (2023)

نام فارسی فیلم : مشکلی با بچه ها وجود دارد (2023)

  • ژانر :   وحشت رمز و راز
  • کارگردان :   Roxanne Benjamin
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Amanda Crew-  Zach Gilford-  Briella Guiza

خلاصه فارسی

مارگارت و بن با دوستان دیرینه الی و توماس و دو فرزند خردسالشان به سفر آخر هفته می روند. در نهایت، زمانی که بچهها پس از ناپدید شدن در جنگل یک شبه رفتار عجیبی از خود نشان میدهند، بن شروع به مشکوک شدن به چیزی فراطبیعی میکند.


خلاصه انگلیسی

Margaret and Ben take a weekend trip with longtime friends Ellie and Thomas and their two young children. Eventually, Ben begins to suspect something supernatural is occurring when the kids behave strangely after disappearing into the woods overnight.


این فیلم با نام تجاری There's Something Wrong with the Children محصول کشور United States است.به کارگردانی Roxanne Benjamin و بازیگرانی چون Amanda Crew,Zach Gilford,Briella Guiza در ژانر وحشت,رمز و راز در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Night Swim

4.7   - IMDB

ری والر بازیکن سابق بیسبال که به دلیل یک بیماری دژنراتیو مجبور به بازنشستگی زودهنگام شده است به همراه همسر و دو فرزندش به خانه جدیدی نقل مکان می کند. او امیدوار است که استخر حیاط خلوت برای بچه ها سرگرم کننده باشد و فیزیوتراپی برای خودش فراهم کند. با این حال، یک راز تاریک از گذشته خانه به زودی نیروی بدخواهانه ای را آزاد می کند که خانواده را به اعماق وحشت اجتناب ناپذیر می کشاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Play Dead

4   - IMDB

کلویی، دانشجوی جرمشناسی، مرگ خود را جعل میکند تا وارد سردخانه شود تا شواهدی را که برادر کوچکترش را به یک جنایت اشتباه مرتبط میکند، بازیابی کند. هنگامی که وارد می شود، او به سرعت متوجه می شود که پزشکی قانونی ترسناک از سردخانه به عنوان پیشانی برای یک تجارت بیمار و پیچیده استفاده می کند. با شروع یک بازی ترسناک گربه و موش، کلویی متوجه می شود که ترسناک ترین چیز در مورد سردخانه مرده نیست، بلکه زنده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Snow Falls

2.9   - IMDB

پس از یک طوفان زمستانی، پنج دوست را در یک کابین دورافتاده بدون برق و غذای کمی گرفتار میکند، سرگردانی به آرامی سلامت عقل آنها را میگیرد، زیرا هر یک از آنها تسلیم ترس از آلوده شدن یا بد بودن برف میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey

2   - IMDB

کریستوفر رابین به کالج می رود و دوستان قدیمی خود، پو و پیگلت را رها می کند، که سپس منجر به در آغوش گرفتن این دو نفر از هیولاهای درونی خود می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Waking Karma

2.9   - IMDB

وقتی پدر رهبر فرقه کارما، دبیرستانی، او و مادرش را در یک جنگل دورافتاده به دام می اندازد، او باید از یک سری آزمایشات روانی جان سالم به در ببرد تا او را برای یک مراسم عجیب و مرگبار تناسخ آماده کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mercy Falls

4.2   - IMDB

گروهی از دوستان در جستجوی یک کابین گمشده به ارتفاعات اسکاتلند می روند. هنگامی که از تمدن دور شد، یک تراژدی غیرقابل پیش بینی برای گروه رخ می دهد و یک تصمیم بد منجر به سوء ظن، خیانت و قتل می شود.