زیرنویس فیلم Teen Titans Go! DC Super Hero Girls: Mayhem in the Multiverse (2022)

نام فارسی فیلم : تایتان های نوجوان برو! DC Super Hero Girls: Mayhem in the Multiverse (2022)

5.4
  • ژانر :   انیمیشن اکشن ماجراجویی
  • کارگردان :   Matt Peters Katie Rice
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Kimberly Brooks-  Greg Cipes-  Keith Ferguson

خلاصه فارسی

لکس لوتور با کمک یک قدرت کریپتونی باستانی، ابرشرورهای جهان را متحد میکند تا تمام ابرقهرمانان زمین را به تصرف خود درآورد، تا زمانی که... فقط دختران سوپر قهرمان DC باقی میمانند تا جلوی لژیون عذاب را بگیرند. قهرمانان ما باید برای نجات ابرقهرمانان دیگر خود از منطقه فانتوم از ابعاد عبور کنند، اما یک چرخش اشتباه تصادفی آنها را به برج تایتان ها می برد - جایی که متحدان بسیار مورد نیاز را در تایتان های نوجوان پیدا می کنند!


خلاصه انگلیسی

With the help of an ancient Kryptonian power, Lex Luthor unites the world’s Super-Villains to capture all of Earth's Super Heroes, until…only the DC Super Hero Girls are left to stop the Legion of Doom. Our heroes must cross dimensions to rescue their fellow Super Heroes from the Phantom Zone, but a fortuitous wrong turn leads them to Titans Tower – where they find much-needed allies in the Teen Titans!


این فیلم با نام تجاری Teen Titans Go! & DC Super Hero Girls: Mayhem in the Multiverse محصول کشور United States است.به کارگردانی Matt Peters,Katie Rice و بازیگرانی چون Kimberly Brooks,Greg Cipes,Keith Ferguson در ژانر انیمیشن,اکشن,ماجراجویی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stopmotion

5.6   - IMDB

الا بلیک، یک انیماتور استاپ موشن که پس از از دست دادن مادر زورگوش، تلاش می کند تا شیاطین خود را کنترل کند، که شروع به ساخت فیلمی می کند که به میدان جنگ برای سلامت عقل او تبدیل می شود. وقتی ذهن الا شروع به شکستن می کند، شخصیت های پروژه او زندگی خودشان را می گیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Casagrandes Movie

5.5   - IMDB

در یک سفر تولد به مکزیک، رونی آن 12 ساله به طور تصادفی نیمه خدایی را که در یک کوه گرفتار شده بود آزاد می کند و برای درست کردن اوضاع به کمک خانواده اش نیاز دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.