لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 46 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Blood for Dust

5.2   - IMDB

ریکی بی پروا با خرید و فروش سلاح های غیرقانونی در سرتاسر منطقه سه ایالتی پول زیادی به دست می آورد و دوست دارد آن را به رخ بکشد. کلیف، فروشنده دوره گرد، همان منطقه ای را پوشش می دهد که ریکی با اسلحه از آن عبور می کند. کلیف که ناامید از یافتن تسکین مالی برای خانوادهاش است، موافقت میکند تا با ریکی شریک شود تا برای یک رئیس کارتل آمریکایی جان، مواد مخدر و اسلحه بین ایالتی تحویل دهد. وقتی یک تبادل ساده پس از اینکه ریکی همه را در یک قلمرو می کشد، تبدیل به یک حمام خون می شود، این زوج در یک موقعیت زودپز قرار می گیرند که در آن فروشنده مواد مخدر بعید، کلیف باید تا آنجا که می تواند برای زنده ماندن مبارزه کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Problemista

6.8   - IMDB

الخاندرو یک طراح اسباب بازی مشتاق اهل السالوادور است که در تلاش است تا ایده های غیرمعمول خود را در شهر نیویورک زنده کند. با تمام شدن زمان ویزای کاری او، شغلی که به یک طرد شده از دنیای هنر بی نظم کمک می کند، تنها امید او برای ماندن در کشور و تحقق رویای خود می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Late Night with the Devil

7   - IMDB

پخش زنده یک برنامه گفتگوی آخر شب در سال 1977 به طرز وحشتناکی اشتباه می شود و شرارت را در اتاق نشیمن کشور منتشر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Absence of Eden

5.4   - IMDB

یک مامور ICE که با معضلات اخلاقی امنیت مرزی دست و پنجه نرم می کند و یک زن بدون مدرک که برای فرار از یک کارتل ظالم می جنگد، از راه می افتند و برای نجات جان یک دختر بی گناه با هم همکاری می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Villains Incorporated

4   - IMDB

پس از مرگ رئیس شرور فوقالعاده قدرتمندشان، افراد سطح پایین بئاتریکس، کین و هارولد در یک فروشگاه مواد غذایی متروکه زندگی میکنند. بئاتریکس که از وضعیتی که در آن قرار گرفته اند راضی نیست، مصمم است که آنها به تنهایی حمله کنند و جهان را به هر وسیله ای که لازم است تصاحب کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم South of Hope Street

6.7   - IMDB

اتفاق عجیبی در آسمان رخ می دهد. فقط یک زن جوان، و برخی از دوستان بیگانه تر او... متوجه می شوند. اما آنها بیصدا هستند، چون در زمین غریبتر میشود - حتی در زیر -، بیشتر میشود، چیزی که شوم "عادی" نامیده میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم White Bird

7.2   - IMDB

جولیان آلبانز، قلدری که Beecher Prep را ترک کرد، توسط Grandmère خود از پاریس ملاقات می کند و با داستان قابل توجه شفقت و شجاعت او متحول می شود. گراندمر جوان به عنوان دختری در فرانسه تحت اشغال نازی ها به کمک هم مدرسه ای خود مخفی می شود، مرد جوانی که همه چیز را به خطر می اندازد تا به او فرصت زنده ماندن بدهد. آنها با هم زیبایی و عشق را در دنیای مخفی خلقت خود می یابند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hard Miles

6.8   - IMDB

یک مددکار اجتماعی با اراده در یک زندان جوانان تیم دوچرخه سواری از محکومان نوجوان را گرد هم می آورد و آنها را به یک سواری 1000 مایلی متحول می کند. با الهام از زندگی گرگ تاونسند و تیم دوچرخه سواری آکادمی Ridgeview. این داستان این است که چگونه این مردان جوان آشفته ابزار دیگری پیدا کردند.